#2 af LVP (slettet)
Mod 70 uge 34
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+LVP (slettet)
re: Mod 70 uge 34
Mit mål for ugen var at komme under 72 kg, hvilket faktisk lykkedes i 2 dage. Nu er jeg desværre tilbage på 73 kg. igen, igen efter en druktur i fredags.
Mit fokus i denne uge:
- få trænet 3 gange, selvom jeg skal på kursus og weekendtur
- holde igen med maden på mit 2 dages kursus - gå efter kød og salat
- kun drikke alkohol til fødselsdagsfesten på lørdag
Mit fokus i denne uge:
- få trænet 3 gange, selvom jeg skal på kursus og weekendtur
- holde igen med maden på mit 2 dages kursus - gå efter kød og salat
- kun drikke alkohol til fødselsdagsfesten på lørdag
15 år18. august 2009 kl. 17:03
Belfast (slettet)
Jeg vejer det samme som i sidste uge, hvilket er selvforskyldt, men jeg er godt tilfreds : )
Fokus i denne uge er:
Nupo til morgenmad og frokost så vidt som muligt
sund aftensmad
motion
Fokus i denne uge er:
Nupo til morgenmad og frokost så vidt som muligt
sund aftensmad
motion
15 år18. august 2009 kl. 19:53
Skousen (slettet)
Nå endelig sker der noget, vægten har været usædvanlig stabil enda til tider +½ kg. over en uge, men har også haft mens. Her i dag var jeg under 80 der stod 79,8 fedt fedt. Det er første gang i over et år.
Det er lidt hårdt når man syntes at man gør alt det rigtige og det ikke kan ses på vægten, nu håber jeg bare det fortsætter
Det er lidt hårdt når man syntes at man gør alt det rigtige og det ikke kan ses på vægten, nu håber jeg bare det fortsætter
15 år19. august 2009 kl. 22:04
KarinaHadsten (slettet)
Det går ikke for godt med mine fokuspunkter, så mon ikke jeg bare skulle lade dem gå ind i næste uge også. Jeg har ikke fået tastet ret meget i løbet af ugen. Jeg endte med at melde fra til karate i onsdags og jeg har ikke løbet en eneste gang. Hmmmm. Til gengæld har jeg været mega aktiv med rengøring og gåture med det nye kamera.
Jeg glemmer at drikke vand - men det er jo aldrig for sent, så SKÅL!
MEN jeg spiser rigtig sundt og mange grøntsager - har et par dage fået frugt til morgenmaden, men idag står den på de ugentlige rundstykker :-)
Weekenden bliver interessant/svær. I aften har vi haven fuld af folk til grill. I morgen skal jeg til min mosters 50 års fødselsdag og søndag får jeg besøg af en gymnasieveninde, som jeg måske ikke har set i 10 år. Men jeg vil gøre mit yderste til at spise fornuftigt. ;-)
Jeg glemmer at drikke vand - men det er jo aldrig for sent, så SKÅL!
MEN jeg spiser rigtig sundt og mange grøntsager - har et par dage fået frugt til morgenmaden, men idag står den på de ugentlige rundstykker :-)
Weekenden bliver interessant/svær. I aften har vi haven fuld af folk til grill. I morgen skal jeg til min mosters 50 års fødselsdag og søndag får jeg besøg af en gymnasieveninde, som jeg måske ikke har set i 10 år. Men jeg vil gøre mit yderste til at spise fornuftigt. ;-)
15 år21. august 2009 kl. 08:51
GLB (slettet)
Jeg vejer det samme som i sidste uge.
Synes nu godt snart der må ske noget, selvom jeg var forberedt på at vægten ville stagnere.
Jeg får ikke løbet - har simpelthen ikke overskud til det efter at være startet på det nye job. Kommer først hjem ved 16 tiden og kører direkte ned og henter sønnen. Min mand kommer først hjem hver dag til aftensmad, så der er ikke mulighed for at han kan kigge efter den lille. Jeg synes det er for sent at løbe efter maden - oplever at have problemer med at falde i søvn, men måske er det bare et spørgsmål om tilvænning..
Jeg har planer om at løbe i eftermiddag.
Mit fokus den kommende uge er at holde mig til de sunde mellemmåltider og ikke spise om aftenen efter kl 20.
God weekende til alle
Synes nu godt snart der må ske noget, selvom jeg var forberedt på at vægten ville stagnere.
Jeg får ikke løbet - har simpelthen ikke overskud til det efter at være startet på det nye job. Kommer først hjem ved 16 tiden og kører direkte ned og henter sønnen. Min mand kommer først hjem hver dag til aftensmad, så der er ikke mulighed for at han kan kigge efter den lille. Jeg synes det er for sent at løbe efter maden - oplever at have problemer med at falde i søvn, men måske er det bare et spørgsmål om tilvænning..
Jeg har planer om at løbe i eftermiddag.
Mit fokus den kommende uge er at holde mig til de sunde mellemmåltider og ikke spise om aftenen efter kl 20.
God weekende til alle
15 år22. august 2009 kl. 10:08
Status her er standby fra sidste mandag til denne mandag. Det skyldes ganske sikkert weekendophold i weekenden med 3 gange 3 retters menu. Men jeg er tilbage på sporet igen. Vægten her til morgen var 85,8 og nu går det mod de 80 kilo i første omgang. :-) Nå ja og BMI på 25, som der er kommet en ny tråd med. :-)
Hvordan går der for jer andre?
Mine fokuspunkter denne uge:
- Stadig fokus på ikke at spise en masse usundt i løbet af dagen og holde min aftenchokolade indenfor regnskabet.
- Drikke masser af vand !!!
- Tilstræbe at komme ud at løbe to gange om ugen ud over to gange karate.
- Taste alt ind i madital, så jeg kan bevare fokus.