så er det snart 80erne der skal bekæmpes :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

så er det snart 80erne der skal bekæmpes :-)
hej alle sammen.
da jeg startede herinde den 4 maj i år stod vægten på 108,9 og i morges ramte jeg så 90,6 så det vil sige et vægttab på 18,3 kg på 3,5 mdr. det er helt fantastisk og jeg er så glad. glæder mig som et lille barn til jeg nu skal bekæmpe 8 talet.....
men jeg kan også mærkes at der nu skal kæmpes lidt mere end i starten. heldigvis er jeg et meget stædigt menneske og det er min motivation... er helt sikker på det nok skal lykkes for mig...

det eneste jeg synes der er hårdt er den modstand jeg møder fra, ja hvad skal jeg kalde dem missundelige mennesker. jeg synes det er træls at folk ikke bare kan være glad på mine vejne istedet for at skal komme med spiskommentar fordi jeg ligenu gør noget det ville ønske var dem.
men de skal heldigvis ikke slå mig ud. og når min kollega f.eks siger at jeg om 10 kg ligner en prinsesse med spiseforstyrrelse. ja så tænker jeg bare at det siger mere om hende end om mig....
men vil lige øske alle en dejlig dag...
hilsen en nu glad og letter Maria..
15 år17. august 2009 kl. 09:11
re: så er det snart 80erne der skal bekæmpes :-)
super flot vægttab hvor mange kcal får du om dagen?? jeg er først lige begyndt og jeg bruger både vægtvogterne og denne side. fik en søn 3 juni og nu skal der kæmpes har godt nok kun 3 graviditets kg men så er der lige de 30 andre puha bliver en lang sej kamp men jeg VIL tabe mig
15 år17. august 2009 kl. 15:03
en prinsesse med spiseforstyrrelse? det var da en sjov måde,
at udtrykke sig på. haha. det kan du vidst kun grine af!

- men hold da op, det lyder flot. de første kg falder altid lettest af, men
jeg tror med din motivation og stemning for det, skal det nok lykkedes.
jeg er også smadder misundelig! ville ønske jeg kunne holde sådan
en disciplin. men det kommer forhåbentlig med alderen.

men flot vægttab og held og lykke fremover!
15 år17. august 2009 kl. 15:57
tillykke med det super flotte vægttab!! Hvor er det bare godt gået! Klæd dig godt på med nogle gode mod-kommentarer til de der misundelige kvinder. Det gør det ikke med vilje,men du vil helt sikkert få en del kommentarer..
Men igen, super sejt gået!!
15 år17. august 2009 kl. 20:31
hvor mange kcal jeg får om dagen er meget forskelligt men aldrig over 1500 og aldrig under 1200. så sørger jeg for at drikke 2 l vand om dagen og andet væske tæller ikke med i det regnskab.. derudover dyrker jeg en masse motion træner 1,5 time i fitness hveranden dag og de dage hvor jeg ikke træner der går jeg 10 km. er single og uden børn så har tiden til motionen...

den der med prinsessen med spiseforstyrrelse kommer af at jeg er pædagog og en af vores beboer sagde til mig at jeg var blevet smuk som en prinsesse efter jeg havde tabt mig. jeg spurgte han så om hvad jeg så mon kommer til at ligne når der er røget 10 kg mere. også var det hun sagde ligeså tørt. en prinsesse med spiseforstyrrelse... kan heller ikke andet end grine af hende og fryde mig en smugle over hun nu render rundt i det tøj jeg ikke selv kan passe mere....
ved godt det ikke er så pænt at gøre,, meennn så alligevel :-)

Puttetøz: du tager helt fejl. det bliver en sjov og dejlig kamp at vinde....
15 år18. august 2009 kl. 00:31
Rigtig sejt gået. Det er nok rigtigt at folk omkring en har lidt svært ved at forholde sig til den nye figur. Måske er det misundelse - måske er det fordi de ikke helt kan overskue om man nu også er den samme person. Det er man jo - og så alligevel ikke. Da jeg tabte de 20 kilo blev jeg et meget gladere menneske med meget mere energi end ellers.

Nå men ville bare sige SEJT gået. Og at gå imod 80 kilo gør i hvert tilfælde ingen til "prinsesse med spiseforstyrrelse" :-) Men husk at lytte til din krop og husk at kigge dig selv i spejlet og se hvornår nok er nok.
15 år18. august 2009 kl. 08:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });