Mod de 25!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod de 25!
Ja, altså ikke 25 kg - men en BMI på 25.

Jeg har tidligere været aktiv på mad-i-tal - men har haft utrolig meget om ørerne, så det er ikke blevet til så meget. Nu er jeg blevet single (mod min vilje) og prøver nu at kanalisere min energi ind på noget, som er godt for mig! - og som jeg gør for mig selv!

Jeg er kommet i gang med motionen igen - foreløbigt spinning, men jeg starter igen på boksetræning i den kommende uge og vil begynde at løbe igen.

Madmæssigt går det relativt let. Inden jeg blev single drak jeg en del mere alkohol og spiste omend ikke meget usundt - så lidt for meget...

Nu da min appetit er gået ned af sig selv og jeg skal minde mig selv om at spise, spiser jeg mindre måltider - og meget salat og grønt - er dog også ret fattig, så det bliver også lidt, hvad der er i skabene - har en datter som er 10 år og som SKAL have ordentlig mad. Men vores kost er baseret på meget grønt, lidt kød, fisk, groft brød, lidt mælkeprodukter (ost og mælk), æg og frugt... Og jeg forsøger fokusere på friske grøntsager, eller kun let-dampede - og madpakken består ofte af rester fra aftensmaden (ikke kun af økonomiske årsager, da jeg mener, at den så ofte bliver mere sund).

Hvem vil med mod de 25? Min BMI ligger pt. på 28...

Kærlig hilsen
Susan
15 år15. august 2009 kl. 16:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...