Slankehold

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Slankehold
Jeg kunne godt tænke mig at opstarte et slankehold, hvor vi i fællesskab kunne veje os, motivere hinanden, gå ture og meget andet. Det er min erfaring at det fremmer motivationen at være flere om projektet og især hvis man ses i "virkeligheden".
Jeg bor i Silkeborg og vil gerne lægge lejlighed til og ellers kunne man jo skiftes til at stå for det.
For mit vedkommende hedder det Silkeborg og omegn og også Århus.
Jeg ønsker at tabe 10-15 kg, men alle kan være med.
Har det interesse? Kom frisk! :-)
15 år9. august 2009 kl. 17:58
re: Slankehold
Hej Medina

Ideen er god, men jeg bor på Sjælland og kan desværre ikke motionere etc sammen med dig og andre Silkeborgensere - men held & lykke med det (alternativ? Der er fitnesscentre, der kører med lukkede slankehold).

Futura
15 år9. august 2009 kl. 19:22
Er der virkelig ingen som er fristet til at mødes og gøre det til et fælles projekt? :-)
15 år11. august 2009 kl. 13:23
Det lyder rigtig godt, men vi er sikkert mange som bor alt for langt væk fra dig til at vi har mulighed for at komme. Desværre. Held og lykke, jeg håber at der er nogen som bor tætttere på dig og som gerne vil være med....
15 år11. august 2009 kl. 13:55
Hej
Prøv denne side:

trainingspartner.dk

Her kan man finde forskellige mennesker til samvær om træning
15 år12. august 2009 kl. 08:22
Hej
Jeg bor lidt udenfor Silkeborg - og kunne måske godt tænke mig at lave "et hold" sammen - så vi kan motivere hinanden. Jeg skal selv tabe 21 kg..... har sat det som mit mål - og målstregen hedder 1. Feb. 2010.
15 år24. september 2009 kl. 08:52
Hejsa. Jeg kunne bestemt også være intr. Jeg er 31 år, mand, gift, og bor 25 km fra Silkeborg. Det kunne være rart med lidt moralsk støtte og et "spark i røven" når det er påkrævet. Jeg vil gerne tabe mig 15 kg. Håber, at andre har lyst og mod til, at stikke hovedet ud af busken.
15 år24. september 2009 kl. 15:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });