Jeg tror der er mange der kender det. Jeg bekæmpede også virkelig trængen til at tage noget sødt i går da fyren jeg ville have opførte sig som et røvhul ligeud sagt. Men det gjorde jeg ikke for jeg tænkte nej, jeg bliver bare federe og det er ikke den rette måde at tage et nederlag, jeg skal have oprejst pande og ikke lade det påvirke mig.
Din situation er lidt noget andet kan jeg godt se, kan sagtens forstå du er vred og ked af det, fordi du sætter dit barn i en andens hænder og derved stoler du enormt meget på dem, og så bryder de det ved ikek at se ordenligt efter ham. Prøv at overspise i grøntsager så, man kan virkelig godt blive mæt af dem uden at det er den store ulykke kaloriemæssigt, og så kan man sidde og tankeløst gnave i det.
Du kunne også helt lade være med at overspise og dyrke noget motion for at komme helt af med din energi. Så længe du har lært af det nu og kan takle dine følelser bedre en anden gang :)
#2 af sqzee (slettet)
Alle mine følelser og tanker tog overhånd i går,og jeg spise både kage og is til den fødselsdag vi var inviteret til,til trods for at jeg havde besluttet mig for ikke at spise noget af det.
Åh jeg skal altså lære at føle i stedet for at spise.