Q LIght uge 32

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Q LIght uge 32
Rigtig god ude til alle , håber et dejligt resultat for os ;-)
15 år3. august 2009 kl. 08:10
re: Q LIght uge 32
GGGGGG der skulle stå uge :-)
15 år3. august 2009 kl. 08:11
D'oh nu skrev jeg lige i uge 31. Nå men lad dette være en rigtig god uge for os alle :)
15 år3. august 2009 kl. 08:15
Jamen så jeg lægger ud: et kilo lettere siden tirsdag (sidste uge) - og det er jeg godt tilfreds med. Jeg tager på ferie i dag, men vender tilbage om en uge (hvor jeg ikke har tænkt mig at tage på). - Håber I andre også er tilfredse med status efter den forgangne uge, forsat god vind :-)
Feriehilsener fra Futura
15 år3. august 2009 kl. 08:53
Her er der røget 900g. til trods for en meget usund weekend!!
15 år3. august 2009 kl. 09:39
Jeg kan ikke regne med min vægt, den svinger helt vildt, numå vi se onsdag når jeg vejer mig :)
15 år4. august 2009 kl. 00:44
Jeg er 60,6 i dag! Det er 1,1kg mindre end sidst jeg vejede mig for ca. 4 dage siden. Jeg er bange for at noget af det er dehydrering men jeg synes også jeg har klaret det godt madmæssigt så forhåbenlig er meget af det fedt :)
15 år4. august 2009 kl. 10:52
61,5 kg, det er et vægttab på ca et halvt kilo, men efter beregningerne burde jeg have tabt omkring et kilo. Anyway, jeg har spist slik både i går og i dag, og også chips i dag, og ikke trænet. Et skråplan, men jeg skal op på hesten igen i morgen. Det er også noget værre noget at jeg ikke er gået i seng endnu...

Det siges at det enten går fremad, eller tilbage med kroppen. Der findes ingen mellemting. Lad os da sørge for at der er flest dage hvor det går fremad.

Om elleve dage skal jeg til to store koncerter (Coldplay og Kraftwerk i samme weekend) og et skolejubilæum. Så vil jeg gerne se så godt ud som muligt. Det er mit nye delmål at komme ned på og helst under 60 kg inden da.

Rigtig god uge!
15 år4. august 2009 kl. 23:20
Jeg tager mine mål ind imellem, har gjort det få gange, sidst for 3 uger siden. Jeg har lige taget dem og er 6 cm mindre i taljen!! Det er da ret vildt. Jeg er klar over at der kan være en forskel, når man måler, men alt andet lige er jeg blevet en del mindre i taljen (samt på lår, hofter og barm) AH det var skønt lige at erfare :) :)
15 år5. august 2009 kl. 01:04
jeg er kommet mig 300 g i denne uge , men har heller ikke gået 100 % ind for det i ferien ..skal vejes ved lægen i næste uge.
Så regenr eg med at jeg er tilbage i det rete spor igen.. :-)

Glæder mig at nogle af jer har tabt sig og til vi andre ... må vi jo videre herfra og så igang igen ;-)
15 år5. august 2009 kl. 06:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });