#2 af Svira (slettet)
Vægten er gået op, hjæææælp!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Svira (slettet)
re: Vægten er gået op, hjæææælp!
Hov, jeg retter lige i mit indlæg, der skulle stå at jeg havde taget omkring 2 kg på...
15 år28. juli 2009 kl. 14:11
Camillan30 (slettet)
Hejsa.
jeg ved fra mine tidligere vægttab at væske har enorm meget at sige. Hvis jeg ikke drikker ret meget taber jeg mig heller ikke.
Tror det er fordi alt det væske jo er med til at rense ud.
Så husk endelig omkring to liter vand om dagen så skal det nok komme af igen.
Men kan sagtens forstå du er ked af det og man har bare lyst til at droppe det hele.
Men hold ud, inden ugen er omme er det væk igen og så er det bare at fortsætte hvor du slap :)
knus fra camilla
jeg ved fra mine tidligere vægttab at væske har enorm meget at sige. Hvis jeg ikke drikker ret meget taber jeg mig heller ikke.
Tror det er fordi alt det væske jo er med til at rense ud.
Så husk endelig omkring to liter vand om dagen så skal det nok komme af igen.
Men kan sagtens forstå du er ked af det og man har bare lyst til at droppe det hele.
Men hold ud, inden ugen er omme er det væk igen og så er det bare at fortsætte hvor du slap :)
knus fra camilla
15 år28. juli 2009 kl. 18:09
Svira (slettet)
Ok tusind tak for hjælpen, jeg håber virkelig du har ret.
Det lyder egentlig også meget logisk, at man taber sig nemmere hvis man får renset godt ud i systemet med masser af væske, så det vil jeg prøve at gøre til en god vane igen :)
Det lyder egentlig også meget logisk, at man taber sig nemmere hvis man får renset godt ud i systemet med masser af væske, så det vil jeg prøve at gøre til en god vane igen :)
15 år28. juli 2009 kl. 22:46
SiriS (slettet)
Pøj-pøj! :-)
15 år29. juli 2009 kl. 00:50
Svira (slettet)
Mange tak hehe :) Er begyndt at registrere hvor meget væske jeg får drukket i løbet af dagen, så jeg ikke risikerer at drikke for lidt :) Det skal nok gå ved jeg...
15 år29. juli 2009 kl. 12:39
Jeg har en mindre krise lige nu =( Det er gået fint med mit vægttab i de sidste mange måneder, jeg har tabt mig som jeg skulle, nemlig omkring ½ kg om ugen. Her i torsdags var jeg så på vægten og så at jeg havde tabt mig mere end jeg havde regnet med, siden jeg sidst vejede mig :) Så fik jeg jo lyst til at fejre det i fredags, så jeg spiste løs som jeg ville uden at tænke på kalorier. Men så her i de sidste par dage har jeg været på vægten og har taget omkring på, til trods for at jeg kun "syndede" den ene dag i fredags :( Er rigtig ked af det og fatter ikke at jeg kunne tage så meget på bare af det!
For nogle måneder siden var jeg meget længere tid om at tage lidt på efter et ædeflip, men nu går det bare lynhurtigt. Jeg har også bemærket, at jeg ikke får drukket lige så meget væske som normalt, kan det have noget at gøre med at jeg tog så hurtigt på? Det skal lige siges, at på mine "slankedage" indtager jeg et sted mellem 1200 og 1500 kcal.
Jeg håber at nogen kan give mig et godt råd...
Knus
Svira