Stille starter

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Stille starter
Hej til alle herinde. Har læst mange af jeres indlæg og vil gerne "skrive med"
Er først meldt ind i går, - for 1. gang. Tror på , og kan jo læse, at det er fint at finde "fæller"......mine mål er små delmål.....først skal jeg komme igang med at skrive op, derefter at skrive ind....håber at tabe mig meget....omkring 20 kg.
MEN mit første mål er at tabe et kilo om måneden over fire måneder. Jeg leger med tankerne nu, - og begynder "rigtigt" når skolernes sommerferie er forbi (aftenrødvinen)....
Hilsen JeanneJ
15 år27. juli 2009 kl. 10:49
re: Stille starter
Hej Jeanne, det lyder da som en fornuftig, sammenhængende og langsigtet plan. Når det er lykkedes med rygepindene, ved du jo, hvad der virker for dig. Spændt på hvad der kommer i stedet for rødvinen. Måske begynder du at male, skrive dagbog, eller kaster dig over havearbejde. :-)
15 år27. juli 2009 kl. 20:53
re: Stille starter
Skrevet op i to dage uden at regne noget ud, bare skrevet.
Jeg kan sagtens se, at jeg spiser sundt nok, men alt for meget..især sent på aftenen.
Jeg går ikke i seng, da jeg ikke skal op til bestemt tid,og jeg elsker sommeraftener og sommerkrimier....
JeanneJ
15 år28. juli 2009 kl. 11:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });