Hej til alle

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hej til alle
Jeg meldte mig ind for et stykke tid siden men kom aldrig rigtig igang da jeg syntes det virkede så uoverskueligt herinde. Nu har jeg sat mig ind i det meste og det ser jo fantastisk ud :)
Håber det kan holde mig lidt igang at taste min mad ind hver dag. Og måske kan læse et par gode råd og få lidt opbakning fra andre i samme båd.
Jeg har været overvægtig det meste af mit voksenliv men har alligevel holdt det på et acceptabelt plan, men nu er det ved at gå helt galt. Jeg har nu nået 88 kg og har det ikke ret godt med mig selv.
Vi har lige bestilt rejse til tyrkiet, kun min mand og jeg, så nu skal jeg bare give den gas, vi tager afsted om fem uger :)
Glæder mig til at skrive lidt med jer herinde.
knus fra camilla
15 år26. juli 2009 kl. 07:41
re: Hej til alle
Velkommen til.

Det skal nok kickstarte dit vægttab at du har en rejse som motiverer dig. Held og lykke med det.

Du er kommet til det rigtige sted. Her er der den hjælp du har brug for - du skal bare selv finde ud af hvordan du får mest ud af siden. For mig er det indtastningerne - i hvert tilfælde i opstarten, så jeg kan holde mig selv i ørerne. Og så hjælper det også enormt at være aktiv på forum. Nu har jeg holdt lidt sommerferie, men jeg skal igang igen, så jeg bliver nok lidt aktiv på forum den nærmeste tid.

Spørg endelig hvis der er noget du er i tvivl om.
15 år27. juli 2009 kl. 13:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });