#2 af sqzee (slettet)
: Uge 30.. Q Light
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sqzee (slettet)
re: : Uge 30.. Q Light
Hvor er det godt! :)
Min uge har i hvert fald været god. Jeg har vejning på onsdag til den challenge på caloriesperhour.com, og jeg tror det bliver et godt resultat da jeg vejer mig hver dag...
Jeg håber i andre har det godt, især da jeg nu har været nede et stykke tid over dette projekt og nu er tilbage, føler jeg i hvert fald. Så god uge til jer :)
Min uge har i hvert fald været god. Jeg har vejning på onsdag til den challenge på caloriesperhour.com, og jeg tror det bliver et godt resultat da jeg vejer mig hver dag...
Jeg håber i andre har det godt, især da jeg nu har været nede et stykke tid over dette projekt og nu er tilbage, føler jeg i hvert fald. Så god uge til jer :)
15 år20. juli 2009 kl. 12:36
Frk Jakob (slettet)
Puh jeg har haft fødseldags danne weekend og har spist enorm meget lagkage :) Men det smagte godt og har ligget på vippen af mit kcal indtag, så jeg håber bare at vægten er stabil denne uge, sidste uge røg der 0,8 kg, det var jeg meget tilfreds med :)
15 år20. juli 2009 kl. 18:12
lilja (slettet)
Tak og i lige måde til dig ;)
Jeg har nået mit første delmål og lidt til. Jeg er i dag på 74,6, hvilket betyder, at jeg har tabt 400 gram mere end mit første delmål. Jeg er nu i gang med næste delmål, som er at ramme de 72 kg.
Pøj pøj til alle derude ;)
Jeg har nået mit første delmål og lidt til. Jeg er i dag på 74,6, hvilket betyder, at jeg har tabt 400 gram mere end mit første delmål. Jeg er nu i gang med næste delmål, som er at ramme de 72 kg.
Pøj pøj til alle derude ;)
15 år21. juli 2009 kl. 12:02
bruger slettet
jeg vejede mig på min egen vægt idag , da min læge stadig har ferie..
ved dog at min vejer lidt mere end lægens..
men min vægt sagde 94,1 kg så en 300 g har jeg tabt mig :-)
ved dog at min vejer lidt mere end lægens..
men min vægt sagde 94,1 kg så en 300 g har jeg tabt mig :-)
15 år22. juli 2009 kl. 11:45
SiriS (slettet)
Hej, jeg er lidt ny her på forummet. Jeg kan ikke gennemskue hvad Q Light er, så vil nogen oplyse mig? :-) Er det en lukket fest, eller kan alle (læs: må jeg) være med?
Hilsen Siri
Hilsen Siri
15 år22. juli 2009 kl. 22:36
bruger slettet
du skal være velkommen Siri ..vi vejer os 1 gang om ugen og snakker løst og fast.. støtter hinanden :-)
15 år23. juli 2009 kl. 06:11
SiriS (slettet)
Tak, det lyder ret motiverende! Til lykke til jer andre med jeres vægttab i denne uge - og med fødselsdagen, Frk. Jakob, med de bedste ønsker om et slankt og sundt år. Jeg håber du nød hver bid af lagkagen. :-)
Jeg på NUPO, nu på anden uge, for at få gang i et vægttab, jeg har haft gang i årevis, relativt målrettet, men resultatløst i et år. Øverste vægt er 65 kg, og jeg vil gerne ned og veje 54-52 kg stabilt (igen) og kunne passe en str. 36, som jeg med 1,60 m hører hjemme i. Det kan være jeg lander veltilpas i str 38, men den ekstra vægt ser jeg i den grad frem til at frigøre mig fra. (Jeg forestiller mig fornemmelsen af at sætte to indkøbsposer fra mig - med 5 liter mælk i hver).
I dag vejer jeg 62,5 kg, og mit delmål er at veje 61,9 kg på mandag - på Nupo-pulver.
Jeg på NUPO, nu på anden uge, for at få gang i et vægttab, jeg har haft gang i årevis, relativt målrettet, men resultatløst i et år. Øverste vægt er 65 kg, og jeg vil gerne ned og veje 54-52 kg stabilt (igen) og kunne passe en str. 36, som jeg med 1,60 m hører hjemme i. Det kan være jeg lander veltilpas i str 38, men den ekstra vægt ser jeg i den grad frem til at frigøre mig fra. (Jeg forestiller mig fornemmelsen af at sætte to indkøbsposer fra mig - med 5 liter mælk i hver).
I dag vejer jeg 62,5 kg, og mit delmål er at veje 61,9 kg på mandag - på Nupo-pulver.
15 år23. juli 2009 kl. 07:36
bruger slettet
jeg er også på nupo morgen og middag - mellemmåltider er knækbrød med os eller frugt..
og alm. aftensmad men lille portion...
og alm. aftensmad men lille portion...
15 år23. juli 2009 kl. 22:26
sqzee (slettet)
Jeg har lige haft to meget syndefyldte dage, og hel uden planlægning så de er lidt ærglige, men nu er det bare om at komme op på hesten igen :)
15 år24. juli 2009 kl. 22:10
Håber i får en dejlige uge :-)