Ved du hvad, når jeg kigger tilbage på mit vægttab og tænker over alt det jeg har gjort for det, om det har været svært eller nemt så slår det her mig i øjene: YOU JUST DO IT
Ingen undskyldninger. Du gør det sgu bare fordi du skal og fordi det er på tide at tage ansvar overfor dig selv.
Når jeg sidder og tænker at jeg egentlig ikke gider den løbetur så gør jeg det sgu alligevel. (nej self. ikke altid) men der er noget der får mig ud af døren og det er fordi jeg ved jeg skal. Jeg ved jeg snyder min krop og mit liv fra alt det gode den får ud af den løbetur.
Find de debatter der hedder noget med motivation, der står mange gode idéer.
Jeg vil dog ikke anbefale løb til en af din vægt da det er meget belastende for knæene (og andre led). Svømning og cyckling er bedre alernativer. Gåning er faktisk også ret godt, du skal gøre det lidt længere tid men det er en behagligere motionsform der faktisk forbrænder en del hvis du er hurtig nok ;)
Du er ung nok til at ungå hængehud totalt vil jeg mene.
Det er også i sig selv meget motiverende bare at se tallene rykke sig nedad på vægten. Så start der :)
#2 af sqzee (slettet)
Jeg får stadig vokseværk overalt på trods at jeg er 19.
I dag havde jeg så vokseværk i min højre arm, og begyndte at tænke for meget. Er jeg ved at få et hjerteanfald? Jeg blev seriøs nervøs.
Men da jeg tit har vokseværk har jeg lagt tanken væk, men nu skal det sq være nu. Jeg har længe sagt til mig selv, nu begynder jeg, holder i 3 dage, nu begynder jeg, holder i 5 dage, osv.
Men nu. Nu skal det være nu. Den sidste tid har jeg lavet skemaer over vægttab osv. Leger med drømmen i ved. Og nu skal det ikk længere være en drøm. Jeg vil tabe mig.
Der er dog ting jeg er nervøs for.
Hvordan skal jeg holde gejsten?
Hvad skal jeg gøre når jeg blir fristet?
Hvad skal jeg gøre når vægten står stille?
Hvordan skal jeg få mig ud af sengen?
Jeg vil starte kampen igen på mandag d. 20. Vil begynde at gå den første uge, og så næste uge begynde at løbe. Skal jo ikk give mine ben chok. Og så lave andre mindre ting.
Men er nervøs for hvad der vil ske hvis jeg taber mig. Hvorn undgår man hængehud over det hele? Vil gerne ned på 90 til når jeg skal begynde på skole næste år, og så gerne derfra komme ned på 75.
Li nu er vægten 116,3.
Nogen råd? Ideer til gejst osv?