#1 af bruger slettet
Uge 29 Q LIght
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Uge 29 Q LIght
så er der oprettet en ny uge
15 år13. juli 2009 kl. 06:54
bruger slettet
re: Uge 29 Q LIght
Skal vi ikke alle, smile lidt mere, et smil gør glad.
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
God uge til jer alle
:D knus
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
God uge til jer alle
:D knus
15 år13. juli 2009 kl. 10:29
bruger slettet
Rigtig god bedring, håber du er mere frisk nu pspina.
15 år13. juli 2009 kl. 10:32
bruger slettet
tjaa skal til lægen klokken 14.00 men har ikke nær så ondt som i Lørdags ..håber han kan fortælle hvorfor jeg har ondt ..
:-)
:-)
15 år13. juli 2009 kl. 11:07
sqzee (slettet)
Så håber vi det ikke er noget slemt.
Og jeg smilerlidt sammen med dig anom :):):)
En anden ting er at jeg er spændt på hvad min vægt siger i morgen og i overmorgen. Har nu levet i Danmark i 3 uger uden ordenlig vægt og jeg er spændt på hvad vægten siger hjemme i Tanzania.
Jeg skal rejse om nogle timer og jeg håber ikke jeg spiser for meget flymad. Jeg burde egentlig være lidt streng ved mig selv fordi man kan nemt komme til at spise aaaaalt for meget fordi man keder sig på sådan et fly.
Og jeg smilerlidt sammen med dig anom :):):)
En anden ting er at jeg er spændt på hvad min vægt siger i morgen og i overmorgen. Har nu levet i Danmark i 3 uger uden ordenlig vægt og jeg er spændt på hvad vægten siger hjemme i Tanzania.
Jeg skal rejse om nogle timer og jeg håber ikke jeg spiser for meget flymad. Jeg burde egentlig være lidt streng ved mig selv fordi man kan nemt komme til at spise aaaaalt for meget fordi man keder sig på sådan et fly.
15 år13. juli 2009 kl. 12:17
bruger slettet
God rejse ;-)
Det var Brok jeg havde fået øv øv ..
skal opereres engang
Det var Brok jeg havde fået øv øv ..
skal opereres engang
15 år13. juli 2009 kl. 15:16
Frk Jakob (slettet)
Ej hvor ubehageligt!
her går det fint, glæder mig til at se hvad vægten siger imorgen.
her går det fint, glæder mig til at se hvad vægten siger imorgen.
15 år13. juli 2009 kl. 21:36
bruger slettet
ja jeg tror ikke jg har tabt mig .. Har føsdag i dag og skaud og spise med manden og sønnen..
det er manden der inviterede og det er kun 3 gang på de 20 år vi har været gift ggggggggggggggggggg
det er manden der inviterede og det er kun 3 gang på de 20 år vi har været gift ggggggggggggggggggg
15 år14. juli 2009 kl. 16:11
sqzee (slettet)
Orv ja, brok er da slet ikke sjovt. Min far har selv haft det 3 gange og har til sidst her fået opereret et net ind så han ikke kan få det igen.
Ved du hvad, nyd din fødselsdagsmiddag. Prøv at se om du ikke kan nyde det uden at føle skyldfølelse over maden. Man taber sig ikke ved skyldfølelse :) Og nu om dage kan man sagtens bestille noget rimelig kalorielet og så er det ellers bare om at holde hvor meget ud spiser af det i orden ;)
Og jeg kan medele 62,1! Dvs. jeg har IKKE taget på i ferien i Danmark, jeg har derimod tabt mig ½-1kg. Så godt godt. Det er langsomt, men jeg er tilfreds alligevel. Der er ikke noget så motiverende som at se et ryk :)
Ved du hvad, nyd din fødselsdagsmiddag. Prøv at se om du ikke kan nyde det uden at føle skyldfølelse over maden. Man taber sig ikke ved skyldfølelse :) Og nu om dage kan man sagtens bestille noget rimelig kalorielet og så er det ellers bare om at holde hvor meget ud spiser af det i orden ;)
Og jeg kan medele 62,1! Dvs. jeg har IKKE taget på i ferien i Danmark, jeg har derimod tabt mig ½-1kg. Så godt godt. Det er langsomt, men jeg er tilfreds alligevel. Der er ikke noget så motiverende som at se et ryk :)
15 år14. juli 2009 kl. 21:40
bruger slettet
Flot flot squee
ja det var en rigtig dejlig middag og tænkte overhovedet ikke
på kur :-)
MIn egen vægt siger 94,4 kg det samme som lægens i sidste uge
men ved min egen vejer lidt for meget ..
Men først den 10 august (tror jeg det er ) skal jeg til lægen igen og vejes..
men ok godt resultat til jeg var ude at spise
ja det var en rigtig dejlig middag og tænkte overhovedet ikke
på kur :-)
MIn egen vægt siger 94,4 kg det samme som lægens i sidste uge
men ved min egen vejer lidt for meget ..
Men først den 10 august (tror jeg det er ) skal jeg til lægen igen og vejes..
men ok godt resultat til jeg var ude at spise
15 år15. juli 2009 kl. 07:03