Må lige juble lidt

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Må lige juble lidt
Ih - hvor har jeg længe gået som katten om den varme grød. Det at komme igang igen var ikke noget, der lokkede.. og dog.
For jeg var kommet ind i en dårlig rytme madmæssigt. Jeg spiste, så jeg blev så træt, at når jeg kom hjem fra arbejde, så var det ligesom den dag. Flad og udmattet lagde jeg mig på sengen og så tv. Det skal være slut nu.

Det er 3. dag jeg spiser sundt idag - og jeg har allerede tabt 1,5 KILO!! Så hurtigt har jeg aldrig tidligere prøvet, at det er gået! (Det skal dertil siges, at jeg tog adskillige kilo PÅ i sidste uge - så mon ikke det bare er dem, der hopper af igen?)
15 år9. juli 2009 kl. 09:55
re: Må lige juble lidt
Hjertelig tillykke

Selvom de kg du har taget på er kommet hurtigt ..SÅ.. skal du da bare glæde dig over at have tabt dig.
Vi kender alle til det at hyggespise med kæresten/manden ... det skal der også være plads til ... men jeg kan se at du nu er kommet ind i en god vane igen.
Held og lykke med det hele
Bare fortsæt
15 år9. juli 2009 kl. 11:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });