Hvor er der bare dejligt for dig... og hvor fedt at der nu står L i nakken fremfor Xl :-) Jeg har det lidt på samme måde som du havde... det kan ikke betale sig at købe nyt sommertøj, når man nu taber sig... Men du har da ret, selvfølgelig skal man nyde vægttabet mens det står på, og løbende købe tøj. Men tit er man bare så fastlåst på selve målet, at man glemmer at give sig lov til at nyde delmålene.
Jeg fik afvide igår, at jeg ikke kunne tillade mig at rende rundt i mine shorts, da jeg havde hængerøv i dem......( hvilket jo faktisk er en dejlig ting :-) ). Jeg tænkte at de godt kunne bruges denne sommer, men nu tror jeg at jeg også vil forkæle mig selv med et par nye shorts.
Jeg håber at du får en super god fødselsdag, og at folk bemærker dit vægttab.....
#2 af filippa (slettet)
Jeg har gået og sagt til mig selv, at jeg jo taber mig, så det er fjolllet at købe nyt tøj og har gemt mig i alm. t shirts og nederdele.
Men idag tog jeg imod tilbuddet og tænkte: Jeg kan jo ligeså godt være lidt smart, jeg smider "kun"½ kg om ugen og hvorfor ikke være lidt chik mens det står på? Men føler sig jo så pænere og så er man også bedre mod sin krop.
Så jeg investerede i følgende:
2 par lækre pirat bukser, 1 par haremsshort (sådan nogle løse nogle) i grå str L (wee - kan passe L, ikke XL), et par lærredsshorts i 44 med bælte, så de kan bruges også når jeg bliver lidt mindre og så en super lækker tyrkis kjole i A form så man ikke ser maven. Jeg har fødselsdag midt i Juli og nu skal jeg være smart i tyrkis kjole, hvide sko og en lille hvid cardigan :)
Jeg glæder mig til at være lækker og pæn og så håber jeg at folk kan se at jeg har tabt mig lidt :) Andre der går med de samme tanker som mig?