#1 af filippa (slettet)
løb
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+filippa (slettet)
løb
Jeg er begyndt at løbe- ja kønt ser det ikke ud, men det virker :-) Men nu begynder vægten at stå stille, og jeg ved godt at muskler vejer mere end fedt, men er der nogen der ved, hvor lang tid ca. vægten vil stå stille??? Hmm måske skal jeg bare gemme vægten væk i en periode, er blevet slem til at stå og " hoppe " på den dumme vægt hele tiden... burde nok have en fast dag, hvor jeg vejer mig...mangler at smide 25 kg, så jeg ender da med at slide vægten op.....
15 år2. juli 2009 kl. 13:07
Marinne (slettet)
re: løb
Hej!
Alt efter hvor gammel du er kan det være din krop/forbrænding er i stand til at kompensere et stykke hen ad vejen for det øgede aktivitetsniveau. Jeg løber selv 2-3 gange om ugen + ror ca. 15 min hver morgen, men jeg kan kun tabe mig, hvis jeg også er uhyggeligt opmærksom på kosten.....!
Men udover vægttab giver løb jo heldigvis et generelt super godt velvære og er sundt for så meget, at det kun er værd at blive ved og vægttabet vil HELT SIKKERT komme! God fornøjelse!
Alt efter hvor gammel du er kan det være din krop/forbrænding er i stand til at kompensere et stykke hen ad vejen for det øgede aktivitetsniveau. Jeg løber selv 2-3 gange om ugen + ror ca. 15 min hver morgen, men jeg kan kun tabe mig, hvis jeg også er uhyggeligt opmærksom på kosten.....!
Men udover vægttab giver løb jo heldigvis et generelt super godt velvære og er sundt for så meget, at det kun er værd at blive ved og vægttabet vil HELT SIKKERT komme! God fornøjelse!
15 år2. juli 2009 kl. 13:19
filippa (slettet)
Hej :-) - Tak for dit svar. Jeg er igang med en større kostomlægning, så jeg håber at der snart begynder at ske noget på vægten igen. Jeg kan se, at når jeg har tastet alle mine måltider ind, skal jeg gerne tabe mig mellem 150 og 250 g. om dagen. Så mon ikke når min krop er kommet sig over "chokket" ved løbetræningen, at vægten begynder at falde igen!! Men det er rigtig som du skriver at man bare får et super kick velvære, og jeg har ikke lyst til at spise " slam"..... Så det er jo bare endnu en sidegevinst.....
15 år2. juli 2009 kl. 17:01
sqzee (slettet)
Jeg tabte mig meget hurtigere da jeg løb ofte. Men det kunne også hænge sammen med at jeg løb med en veninde og vi kun havde tid hen over frokost tiden og jeg så nogle gange ikke havde lyst til at spise bagefter.
Du skal bare blive ved med din motion men måske tjek lige op på hvad du spiser, det kan være du er kommet til at spise mere fordi din krop nu trænger til det fordi du løber? Ellers har alle jo stille perioder og det behøver ikke have noget af gøre med din løbetræning.
Du skal bare blive ved med din motion men måske tjek lige op på hvad du spiser, det kan være du er kommet til at spise mere fordi din krop nu trænger til det fordi du løber? Ellers har alle jo stille perioder og det behøver ikke have noget af gøre med din løbetræning.
15 år4. juli 2009 kl. 11:42
filippa (slettet)
jubii - vægten er begyndt at bevæge sig.... jeg har tabt ½ kg, så det er skønt.... Jeg er meget obs på min kost, jeg har fundet nogle muslibar fra lidl som kun indeholder 112 kcal, for jeg har altså stadigvæk en kæmpe sød tand.... og indtil den en gang er død og bort, kræver den noget sødt - så for at jeg ikke ender med at guffe chokolade og falde i mit gamle mønster... har jeg altid dem på lager...( 8 stk. 10 kr)
Mit løb går rigtig godt, jeg er igang med at træne mig op til at løbe 5 km. Jeg bruger Iform's løbeprogram, så jeg ikke ligger for hårdt ud, og ender med skader. Nu er jeg jo heller ikke en fnug, så jeg skal passe på mine knæ og led.....
Mit løb går rigtig godt, jeg er igang med at træne mig op til at løbe 5 km. Jeg bruger Iform's løbeprogram, så jeg ikke ligger for hårdt ud, og ender med skader. Nu er jeg jo heller ikke en fnug, så jeg skal passe på mine knæ og led.....
15 år4. juli 2009 kl. 16:16
lilja (slettet)
Det lyder flot at du opnår resultater nu, så er det bare at klø på fortsat ! :) Pøj pøj !
15 år5. juli 2009 kl. 06:20