#2 af Frk Jakob (slettet)
Jeg vil gerne være lidt lettere
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: Jeg vil gerne være lidt lettere
Velkommen igen og god tabning :)
15 år6. juli 2009 kl. 12:48
GLB (slettet)
Hej Carina
Velkommen tilbage :-) Hvordan går det med Nupo-kuren, og hvor længe planlægger du at bruge det?
Jeg har indtil videre stor succes med et kostprogram jeg har fået udarbejdet af en diætist, hvor essensen af det hele er, at holde mit blodsukker stabilt.
Nupo kan helt sikkert være en kickstater, men jeg håber da, at din plan er at komme over på almindelig kost inden længe og derfra få omlagt dine kostvaner, så en lignende kur vil blive unødvendig senere :-)
Velkommen tilbage :-) Hvordan går det med Nupo-kuren, og hvor længe planlægger du at bruge det?
Jeg har indtil videre stor succes med et kostprogram jeg har fået udarbejdet af en diætist, hvor essensen af det hele er, at holde mit blodsukker stabilt.
Nupo kan helt sikkert være en kickstater, men jeg håber da, at din plan er at komme over på almindelig kost inden længe og derfra få omlagt dine kostvaner, så en lignende kur vil blive unødvendig senere :-)
15 år6. juli 2009 kl. 13:37
lilja (slettet)
Hej og tak for velkomnerne :)
Min plan er at bruge NUPO som en kickstart så jeg virkelig bliver topmotiveret for at tabe mig. Jeg har foreløbig tabt mig 3 kilo :)
Når jeg har tabt mig det jeg skal vil jeg bruge denne side fortsat, hvor jeg vil bruge den som støtte til vægtvedligehold - nu synes jeg det må være nok med den yo-yo vægt ;)
Endnu engang dejligt at blive hilst velkommen !
Min plan er at bruge NUPO som en kickstart så jeg virkelig bliver topmotiveret for at tabe mig. Jeg har foreløbig tabt mig 3 kilo :)
Når jeg har tabt mig det jeg skal vil jeg bruge denne side fortsat, hvor jeg vil bruge den som støtte til vægtvedligehold - nu synes jeg det må være nok med den yo-yo vægt ;)
Endnu engang dejligt at blive hilst velkommen !
15 år7. juli 2009 kl. 07:33
Frk Jakob (slettet)
Efter min overbevisning er metoden til at undgå yoyo vægt, at lære at spise rigtigt og ikke fx benytte nupo. Det er fint som kickstart, men det er meget vigtigere at spise rigtig kost, så du lærer hvad din krop har brug for :)
15 år7. juli 2009 kl. 13:20
lilja (slettet)
Så er jo helt enige ;) ;)
15 år7. juli 2009 kl. 13:37
lilja (slettet)
I øvrigt spiser jeg primært sund mad og supplerer med 1 - 2 breve NUPO om dagen ;)
15 år7. juli 2009 kl. 13:38
Jeg tabte mig ned på de 72 ved brug af denne side i efteråret, men startede siden på arbejde og havde en meget utroligt sovende datter, hvilket betød at jeg ikke fik ret meget sammenhængende søvn. Jeg har næsten ikke kunnet hænge sammen, hverken fysisk eller psykisk og grundet trætheden STORÅD jeg og tog lige 7 dumme, dumme kilo på. De skal af ! Nu er jeg begyndt at få noget sammenhængende søvn og har fået mod og energi på at tabe mig.
Det skal gå lidt stærkt til at starte på for at jeg kan holde mig motiveret, så jeg er begyndt på NUPO og det går faktisk ok på 3. dag. Synes de kunne smagere grimmere ihvertfald ;) *Griner*
Jeg skal ned på under 70 kilo et eller andet sted, som jeg ikke kan beslutte mig for før jeg er lidt nærmere de 70 end jeg er nu :)
Jeg vil gerne støtteog skamrose jer andre til at tabe jer og jeg vil gerne have lidt ros og støtte selv, så nu melder jeg mig her på siden :)
Om mig:
Jeg er 29 og og gift med min dejlige mand, som jeg har fået en datter sammen med i november 2007. Jeg arbejder som socialrådgiver og bruger det meste af min tid på familie og hygge, så motion bliver der ikke så meget af. Jeg har dog tilmeldt mig vandaerobic som jeg skal begynde at gå til een gang om ugen fra august af, jeg glæder mig.
Masser af solskinshilser
Carina