Kære Diana
Ja livet kan være en svær en at overkomme, det der er sket for dig er trist.
Prøv at gøre noget godt for dig selv. Husk at naturen kan være helbredende, gå en rask tur f.eks.bagefter kan du så tage et bad, smør dig med en lækker creme. Få håret til at sidde som du gerne vil have det.
Det at føle sig lækker, er også en motivation til at komme videre.
Alle har problemer, OGSÅ med vægten.
Der er kun et at gøre - bruge den tid det tager at regne ud hvad man skal have i munden dag for dag.
Det er nemt her på siden.
Man bliver lykkelig over at nå et lille mål hver dag, bare det, at have overholde sit madindtag.
Held og lykke til dig, vi er mange der gerne vil støtte dig - hvis du vil være med her.
#2 af bruger slettet
Jeg er nået til et punkt, hvor jeg bare ingen motivation har, jeg føler ikke det er besværet værd, både min mor og far er kraftigt overvægtige, og jeg har en kæmpe frugt for at jeg skal kæmpe resten af livet med alt jeg kommer i munden for at holde et eventuelt vægttab, jeg vil så gerne være slank, også fordi jeg kun er 21 år og jeg lever ikke livet, fordi jeg er så flov over min krop at jeg mister al lyst til at feste og hygge med mine slanke venner...
Jeg ved godt at det nok er min generalle status der går det ekstra svært, jeg bor hos min mor, har ikke fast job, er langt fra venner uden kæreste osv osv. men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op, hader mig selv såvel invendig som udvendig, føler alt ved mig er som en fiasko, ikke engang det mad jeg kommer i munden kan jeg styre...
Som sagt havde jeg bare brug for at komme ud med det, men hvis nogen har nogle virkelig gode foreslag til hvordan jag kan finde motivation til virkelig at komme igang med mit vægt tab vil jeg meget gerne høre dem...
- Diana