#2 af bruger slettet
ny på siden og søger en taberven :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: ny på siden og søger en taberven :-)
Jeg vil gerne være din ven. Skal selv tabe 10-15 kg mere. Så bare kom i gang. Du skal nok få kærlige spark her på siden.
15 år24. juni 2009 kl. 08:21
bruger slettet
Hey.. Velkommen til..
Siden er meget aktiv i perioder. Weekenderne er mere stille end hverdagene. Men det giver sig selv ved at man ikke spendere så meget tid ved computeren der.
Jeg er klar på en taberven situation. Jeg trænger selv til et skub bagi for at komme over bakken til tider.. så du siger bare til.. tror alle er friske med et godt råd eller et skub hvis det skal bruges
Siden er meget aktiv i perioder. Weekenderne er mere stille end hverdagene. Men det giver sig selv ved at man ikke spendere så meget tid ved computeren der.
Jeg er klar på en taberven situation. Jeg trænger selv til et skub bagi for at komme over bakken til tider.. så du siger bare til.. tror alle er friske med et godt råd eller et skub hvis det skal bruges
15 år24. juni 2009 kl. 10:44
Esti91 (slettet)
Jeg er også klar på at være en taberven:p
Mit mål er dog "kun" 10 kg.
Mit mål er dog "kun" 10 kg.
15 år24. juni 2009 kl. 16:32
Esti91 (slettet)
Hovsa! Mente mit mål er at tabe 10kg.
15 år24. juni 2009 kl. 16:33
GLB (slettet)
Jeg er har også brug for en taberven. Jeg skal selv tabe 20 kilo eller mere. Skal til min første vejledning hos diætist i morgen. Har indtil nu tabt ca 20 kilo siden jeg fødte i August 2008.(jeg tog 35 kilo på, og vejede i forvejen lidt for meget)
Mit endelige mål er 68 kilo eller derunder.. Indtil videre er det under 80 kilo inden den 19. Oktober hvor min mand og jeg har 1 års bryllupsdag.
Velkommen til - jeg napper lige din dagbog om lidt.
Hilsen Githa
Mit endelige mål er 68 kilo eller derunder.. Indtil videre er det under 80 kilo inden den 19. Oktober hvor min mand og jeg har 1 års bryllupsdag.
Velkommen til - jeg napper lige din dagbog om lidt.
Hilsen Githa
15 år24. juni 2009 kl. 20:42
karima (slettet)
hej jeg er også ny på siden og skal selv tabe 27 kilo. så vi kan da altid støtte hinanden hvis det er.
mit mål er at tabe mig så det kan blive mulig for mig at blive gravid, så det er et meget vigtigt projekt for mig men har brug for nogle spark bagi, da det nok ellers ikke lykkes. Har tit prøvetat starte på en kur men dropper det hurtigt igen, da jeg ikke har nogen til at opmuntre mig med at tabe mig, og det er så her i her på forummet kommer ind. håber at i kan give mig nogle gode råd og støtte, hvis jeg skulle få brug for det:-)
hilsen karima
mit mål er at tabe mig så det kan blive mulig for mig at blive gravid, så det er et meget vigtigt projekt for mig men har brug for nogle spark bagi, da det nok ellers ikke lykkes. Har tit prøvetat starte på en kur men dropper det hurtigt igen, da jeg ikke har nogen til at opmuntre mig med at tabe mig, og det er så her i her på forummet kommer ind. håber at i kan give mig nogle gode råd og støtte, hvis jeg skulle få brug for det:-)
hilsen karima
15 år24. juni 2009 kl. 23:20
Frk Jakob (slettet)
Jeg vil også gerne have en taberven :) Jeg er med i Qlight gruppen, men ville da gerne have 1 eller 2 personer på nogenlunde min alder og vægt klasse, som jeg fx kunne snakke med på MSN. Jeg er i slut 20´erne og skal tabe 20 kg.
15 år26. juni 2009 kl. 15:05
RikkeSimone (slettet)
Jeg har som det første mål lagt mig at tabe 30 KG så jeg vil rigtig gerne være din taberven :D
15 år5. august 2009 kl. 08:45
bruger slettet
hejsa piger. jeg skal også den lange vej fra de91.5 kg til max 70 gerne 65 puha så hvis nogle vil skrive sammen er jeg frisk. jeg prøver at tabe mig med vægtvogterne. min mail adresse er varbjerg6@yahoo.dk ku godt bruge nogle at skrive sammen med og evt have en fast vejedag
15 år5. august 2009 kl. 09:18
Jeg er ny på siden, så kender den ikke så godt, i kan læse min dagbog - så kan i se lidt om mig.
Jeg skal tabe 25-30 kg og søger en der skal tabe nogenlunde det samme - eller flere :-) ?
Håber at høre fra nogle.
Er siden meget aktiv ?