#2 af biologi c
Uge 26 Q Light
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+biologi c
re: Uge 26 Q Light
jeg har tabt 1kg.
15 år22. juni 2009 kl. 08:09
sqzee (slettet)
Wow hvor flot jer begge! J
eg ville ønske jeg kunne sige det samme! Men jeg har ferie nu og det er svært at være begrænsende, og samtidig er jeg ved at være godt træt af det. Idag prøver jeg ikke at tælle kalorier, men bare tage gode beslutninger. Jeg ved ikke helt hvad det her betyder. Jeg vil stadig meget gerne tabe mig men det hele stresser mig lidt også. Men samtidig vil jeg ikke tage på. Måske ændrer det sig når jeg tager på ferie til Danmark. Der har jeg mere at lave, men også flere fristelser.
eg ville ønske jeg kunne sige det samme! Men jeg har ferie nu og det er svært at være begrænsende, og samtidig er jeg ved at være godt træt af det. Idag prøver jeg ikke at tælle kalorier, men bare tage gode beslutninger. Jeg ved ikke helt hvad det her betyder. Jeg vil stadig meget gerne tabe mig men det hele stresser mig lidt også. Men samtidig vil jeg ikke tage på. Måske ændrer det sig når jeg tager på ferie til Danmark. Der har jeg mere at lave, men også flere fristelser.
15 år22. juni 2009 kl. 09:32
bruger slettet
super flot biologi c :-)
15 år22. juni 2009 kl. 22:29
bruger slettet
Stærkt gået... biologi c
15 år23. juni 2009 kl. 12:12
misslulu (slettet)
Flot til Jer begge 2.
Jeg har ikke været logget ind i en lille måneds tid - kunne ikke helt få hold på det der med at veje alt mad. Men på den igen. :)
Er der fælles vejning onsdag?
Jeg har ikke været logget ind i en lille måneds tid - kunne ikke helt få hold på det der med at veje alt mad. Men på den igen. :)
Er der fælles vejning onsdag?
15 år23. juni 2009 kl. 20:28
bruger slettet
njjaaaaa det er vist forskelligt, men da jeg startede tråden og jeg bliver vejet hos lægen hver onsdag..var det et forslag..
Men bare kom med dit :-)
ps. jeg skriver heller ikke vægten på mad sov ned herinde..kan jeg ikke hitte ud af...
Men bare kom med dit :-)
ps. jeg skriver heller ikke vægten på mad sov ned herinde..kan jeg ikke hitte ud af...
15 år23. juni 2009 kl. 22:51
bruger slettet
Jeg synes stadig ,det er en go ide, at veje sig hver onsdag. Det passer fint med, at det er midt i ugen.
Jeg har tabt 1,1 kg.. .....er superglad er "kun" 1 kg fra mit delmål.
Jeg har tabt 1,1 kg.. .....er superglad er "kun" 1 kg fra mit delmål.
15 år24. juni 2009 kl. 08:01
tynd74
tillykke anom, hvor er det flot. skønt at se det bare kører for dig lige nu.
ps. jeg har skrevet til lis, at jeg gerne må få din mail adresse. men har ikke hørt noget endnu. jeg ved så godt de har travlt med forretningen ;O)
endnu en gang tillyke med det flotte tab
knus lise
ps. jeg har skrevet til lis, at jeg gerne må få din mail adresse. men har ikke hørt noget endnu. jeg ved så godt de har travlt med forretningen ;O)
endnu en gang tillyke med det flotte tab
knus lise
15 år24. juni 2009 kl. 12:32
bruger slettet
jeg har overhovedet ikke tabt mig i denne uge ..
syntes det var mærkeligt for i går havde jeg tabt 1 kilo. hmmmmmmmmm
måske fordi jeg spiste bælgede ærter ???
men så må jeg se næste gang..
Har jo prøvet det engang før hvor det så næsten var dobbelt næste gang.. :-)
Super flot anom ;-)
syntes det var mærkeligt for i går havde jeg tabt 1 kilo. hmmmmmmmmm
måske fordi jeg spiste bælgede ærter ???
men så må jeg se næste gang..
Har jo prøvet det engang før hvor det så næsten var dobbelt næste gang.. :-)
Super flot anom ;-)
15 år24. juni 2009 kl. 14:08
Så er mega glad og glæder mig til kontrol vejning hos lægen på onsdag..
Ha' en super god uge alle sammen