Ugevejning 15/6

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning 15/6
Så blev det mandag, og sidste uge har bare været af helvede til... Min ryg gør så ondt at man bare slet ikke fatter det, og jeg har ligget/gået/stået/siddet i 15-30 minutters intervaller uden rigtigt at kunne foretage mig noget. Heldigvis har jeg ikke for alvor haft lyst til mad, ellers var det da gået helt galt...

Vægten siger 75,4, hvilket er 300 gram mindre end sidste uge og 7,2 kg på 5 måneder. Det er vist ikke helt galt at være lidt stolt af det. Desuden bragte ugen den glædelige nyhed, at jeg kan passe mine bukser i str. 42 selvom de har været i tørretumbleren (det har ligget på grænsen i flere uger). Så det er bare fedt, at man nu helt fysisk kan se, at det gør en forskel :)

Denne uges mål er at holde fast i de gode vaner og forhåbentligt få lidt mere motion ind i hverdagen end sidste uge :)

Hvordan går det med jer andre?
15 år15. juni 2009 kl. 07:16
re: Ugevejning 15/6
jeg hat tabt 1.3 kg.
godt at du er gået en størrelse ned.
har selv smidt et par bukser ud, for store...rart.
15 år15. juni 2009 kl. 09:25
For mig er det bare ikke gået så godt...
100g er der røget og idag har jeg slet ikke kunne styre min overspisning!!!
Men jeg vil bare det her og jeg er nød til det så lad os se i næste uge!!!
15 år15. juni 2009 kl. 13:32
har tabt mig 700 gram. havde en lidt hård weekend (lørdag) desværre.. næste uge skal jeg klø på igen : D
15 år15. juni 2009 kl. 15:23
Hej tillykke med vægttabet :)

Har ikke fået skrevet nået ind pga. det står lidt stille eller det røkker ikke så meget ned af som det plejer. (hvilket er lidt demotiverene)

Har tabt 700 g i denne her uge, selvom jeg helst vil have et vægttab på 1 kg pr. uge.

Er gået op til 1200 kcal ca. dagligt.
For 600 kcal kan jeg slet ikke tabe mig af længere.
Taber mig mere af 1200 kcal pt. Det går bare så LANGTSOMT for tiden...

Tillykke til jer andre :)
15 år17. juni 2009 kl. 22:11
warrenmanor - jeg håber for dig, at det begynder at gå stærk inden længe igen..
15 år17. juni 2009 kl. 22:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });