Ugevejning 8/6

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning 8/6
Så blev det igen mandag, og selvom det egentligt ikke er en ugevejning, da jeg sprang over sidste uge, så var det i hvertfald tid til at komme på vægten.

I forhold til for 14 dage siden siger vægten -400 gram, hvilket er helt okay. Der har været lidt for meget stress på med flytning, min farfars begravelse og travlt på arbejde. Så det faktum at jeg formår at holde mine vaner i sådanne perioder - det er bare dejligt!

Jeg er startet op på EA Sports Actives 30 dages udfordring, så den sidste uge har der været mere bevægelse i min hverdag end der har været længe. Så det er bare lækkert at få den del arbejdet ind så det kan blive en del af hverdagen at man lige finder 20-30 minutter til lidt wii-motion.

Planen for denne uge: Mindre stress, mere grønt, holde fast i motionen.

Hvordan er det gået for jer andre? :)
15 år8. juni 2009 kl. 06:38
re: Ugevejning 8/6
jeg er begyndt at holde mig til torsdag som vejedag, men eftersom jeg vejer mig hver dag, kand et egentlig være lidt ligegyldigt.
det kommer til at lyde lidt vildt, men jeg har tabt mig 3,2 kg. jeg er begyndt på atkins for 8 dage siden og er derfor stadig på induktionsfasen. et par kilo af det er så også væske, men det er stadig vildt..
15 år8. juni 2009 kl. 09:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });