Hejsa, fra en tidligere madital bruger!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hejsa, fra en tidligere madital bruger!
Ja jeg blev jo gravid med ønskebarnet efter en hård kamp. :-)

Og jeg skulle lige ind og kigge til jer igen, hvor er det dejligt at se i staidg kæmper en sej kamp! HATTEN AF FOR JER. Og selvfølgelig også til alle de nye.

Jeg glæder mig til at komme tilbage til december, for jeg glæder mig staidig til at nå mit mål. Mit mål er nu at tage så lidt på som muligt under graviditet, tænker ikke over det. Men det er målet! Jeg er så heldig at mine sære lyster lyder på specielt vandmelon, men også alt andet lækkert frugt! Har haft meget vsært ved mad de første par måneder, så alt i alt har jeg taget et enkelt kilo på vil jeg tro! Så det går rigtig godt!

Men jeg er så stolt over at komme herind, og se hvor mange af jer der stadig er heinde og kæmper!!

Vi ses om nogle måneder!
15 år26. maj 2009 kl. 22:02
re: Hejsa, fra en tidligere madital bruger!
Endnu engang tillykke med graviditeten :)

På den ene side håber jeg ikke at se dig igen til december, for det vil jo betyde, at jeg har nået mit mål og er på en stabil vægt. Men på den anden side så er realiteten jo nok, at vi ses til den tid :)
15 år28. maj 2009 kl. 08:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });