#2 af Superwoman
Hjælp?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Superwoman
re: Hjælp?
Hej Ditte.
Prøv at klikke på Info --> oversigt.
Her kan du se hvor meget underskud du skal have hver dag for at nå dit mål. For at kunne bruge oversigten skal du dog have indtastet noget mad eller drikke den dag. Underskud viser sig også kun efter du har sat dig et mål - underskuddet bliver nemlig udregnet efter hvilket mål du har sat dig.
I oversigten kan du også se dit motionsniveau for den dag - smileyen bliver glad hvis du har et niveau på 1,6. Plus du kan holde øje med om du får dine 600 frugt og grønt hver dag osv.
Prøv også at læse indlæg i emnet "Madital" på forummet. Her er andres spørgsmål og svar - så det kan måske hjælpe lidt også.
Håber det hjalp lidt.
Prøv at klikke på Info --> oversigt.
Her kan du se hvor meget underskud du skal have hver dag for at nå dit mål. For at kunne bruge oversigten skal du dog have indtastet noget mad eller drikke den dag. Underskud viser sig også kun efter du har sat dig et mål - underskuddet bliver nemlig udregnet efter hvilket mål du har sat dig.
I oversigten kan du også se dit motionsniveau for den dag - smileyen bliver glad hvis du har et niveau på 1,6. Plus du kan holde øje med om du får dine 600 frugt og grønt hver dag osv.
Prøv også at læse indlæg i emnet "Madital" på forummet. Her er andres spørgsmål og svar - så det kan måske hjælpe lidt også.
Håber det hjalp lidt.
15 år23. maj 2009 kl. 10:01
jeg er lige blevet meldt ind her og kan se en masse flotte tabeller og skemaer, men jeg forstår ikke rigtigt hvordan det forgår? altså er det ikke meningen at hjemmesiden skal hjælpe med at fortælle hvor meget man må spise i forhold til ens mål man har sat sig? og hvor meget man skal motionere?
- håber der er nogen der har tid/lyst til at hjælpe mig lidt igang :)
-Ditte