Ugevejning 13.05.09

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning 13.05.09
1,3 kg har jeg tabt den forgangne uge - skønt. Så er der 4,4 kg til jeg kommer ud af fedmeklassen og ned i overvægtsklassen :-)

Hvordan går det med jer andre?
15 år13. maj 2009 kl. 05:53
re: Ugevejning 13.05.09
Hjertelig tillykke med det flotte resultat jannepanne...

Jeg har tabt 800 g siden sidste uge, er super glad. Desværre varer det noget før jeg kommer ud af "fedtklassen" men det er bare at se fremad.
15 år13. maj 2009 kl. 08:25
Flotte tab - tillykke begge to :-)

Jeg har desværre ikke opført mig særligt godt i den uge der er gået.
I sidste uge havde jeg været inde i en slem omgang sukkertrang og selvom jeg troede at det var overstået ved sidste uges vejning så fortsatte jeg den dårlige stil de fleste dage i den foregangende uge :-(

Min vægt siger idag 70,5 men den har været højere oppe. Hvis jeg ikke tager yderligt på så har jeg været meget heldig at det ikke er gået værre for jeg har virkelig råædt. Jeg har ikke fået tastet alt hvad jeg har syndet med, ind selvom jeg havde noteret hvad jeg havde spist af alm sunde ting, men når ædeflippet så satte ind så opgav jeg simpelthen at følge med.
Motion er det heller ikke blevet til, hvilket måske kunne have stoppet mig i tide.

Jeg er nu tilbage på dydens smalle sti med sund kost og motion, men alt i alt er der røget 14 dage ud af kalenderen, hvilket bare er mega surt :-(

Jeg håber at det er gået bedre for nogen af I andre ;-)
15 år13. maj 2009 kl. 09:28
Hej

Tillykke med vægttabet :)
Og bedre held til Spacy næste uge :)

Har kun tabt 300 g.
Så håber det går bedre i næste uge.
Men -300g er self også bedre end 300g på. :p

Tillykke til jer andre :)

Knus Christine
15 år13. maj 2009 kl. 23:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });