#2 af maria_kalle (slettet)
Ugevejning uge 20
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+maria_kalle (slettet)
re: Ugevejning uge 20
hejsa hopper lige med på denne ugevejning. og min lander på 2,3 kg. hvilket jeg er ganske godt tilfreds med..
15 år11. maj 2009 kl. 14:39
Frk Jakob (slettet)
Jeg har siden i torsdags tabt 1,1 kg så jeg er godt tilfreds, har nemlig spist lagkage igår og drak to glas vin i torsdags. Jeg glæder mig til der står 8 som det første tal :) så kan jeg nemlig højst sandsynlig passe mine ridestøvler igen :) :)
15 år11. maj 2009 kl. 15:17
biologi c
jeg har tabt 0.9kg
15 år11. maj 2009 kl. 18:29
EK (slettet)
smider også lige min vejning herind-- Minus 900 g. Er ganske tilfreds. Glæder mig til at smide endnu et kg :-)
Hvad glæder i jer aller mest til at kunne passe?
Jeg har nogle læææækre bukser som jeg ikke kan få op over lårene..
Hvad glæder i jer aller mest til at kunne passe?
Jeg har nogle læææækre bukser som jeg ikke kan få op over lårene..
15 år12. maj 2009 kl. 12:36
Frk Jakob (slettet)
Som sagt min ridestøvler :) Dem savner jeg.
Tror i ikke at jeg idag da jeg vejede mig havde taget de 1,1 kg på igen?? Uden at synde - meget mærkeligt.
Tror i ikke at jeg idag da jeg vejede mig havde taget de 1,1 kg på igen?? Uden at synde - meget mærkeligt.
15 år13. maj 2009 kl. 12:20
aki (slettet)
Hej, det er surt, men forhåbentlig har du snart tabt dem igen. Det må være vædske noget af det. Jeg tror ikke at man på 2 dage kan tage 1,1 kg. på. Men det er irreterende alligevel.
Anni
Anni
15 år13. maj 2009 kl. 19:47
Maddie (slettet)
Hej,
Jeg hopper lige på her. Jeg har gået og "hygget" mig temmelig længe, og det har så selvfølgelig hævnet sig med en del ekstra kg på sidebenene. Jeg er begyndt at løbe, og her synes jeg, det er træls at være så tung.(ligesom i prøverummene). Mit delmål er ca 5 kg inden sommerferien, om det kan nås, véd jeg ikke. Efterfølgende skal der smides mindst 5 kg mere, så jeg regner med, at dette er forummet for mig.
I dag vejer jeg 86 kg...suk....det er længe siden, at jeg har været så tung.
Det ser ud som om, at der er skred i vægttabene herinde. Flot!
Maddie
Jeg hopper lige på her. Jeg har gået og "hygget" mig temmelig længe, og det har så selvfølgelig hævnet sig med en del ekstra kg på sidebenene. Jeg er begyndt at løbe, og her synes jeg, det er træls at være så tung.(ligesom i prøverummene). Mit delmål er ca 5 kg inden sommerferien, om det kan nås, véd jeg ikke. Efterfølgende skal der smides mindst 5 kg mere, så jeg regner med, at dette er forummet for mig.
I dag vejer jeg 86 kg...suk....det er længe siden, at jeg har været så tung.
Det ser ud som om, at der er skred i vægttabene herinde. Flot!
Maddie
15 år15. maj 2009 kl. 08:05
sqzee (slettet)
Jeg har tabt omkring 300-400g. Det var mindre end jeg havde håbet men det er i det mindste noget. Og så har jeg også menstruation så det kan have en smule af gøre med det med jeg tabte også kun 400 gram sidste uge.
15 år16. maj 2009 kl. 08:01
Hvordan er det gået med jer andre?