Hej Karsten,
Det lyder som en rigtig god måde at tabe sig på, jeg er imponeret over at du har holdt fast i de sunde vaner og ikke faldet i vandet. Jeg prøver selv at gøre noget af det samme, og det har taget mig 3 måneder at tabe knapt 7 kg. ved at tænke over hvad jeg putter i min mund, uden at være fanatisk og dyrke noget mere motion. Jeg tror jeg vil se lidt på dine teknikker. God vind.
Anni
#2 af aki (slettet)
Jeg startede min proces i efteråret 2004 med en kampvægt på +130 kilo. Fik i løbet af 1½ år arbejdet mig ned på 110-115 kilo.
Siden februar har jeg så startet på volleyball, øget min selvmonitorering og brugen af min crosstræner.
Min gennemsnitsvægt for april 2009 er så nede på 109,8 kilo.
En ting er helt sikker: Jeg skal helt ned på 90 kilo og nu er jeg vægtmæssig halvvejs.....men jeg de næste 20 kilo skal ikke tage yderligere 3 år.
Min metode: Ingen kure, ingen mirakelpiller, ingen medlemsskaber. Snarere praktiseret hvad der så ofte bliver omtalt som en livsstilsomlægning. som altså for mig går meget længere end mad og motion.
Jeg har også skrevet en masse om min teknikker, tanker, handlinger på de3faktorer.dk
(bare rolig, jeg ønsker ikke stjæle trafik fra madital.dk......snarere bare fortælle min historie til andre som er igang med en vægttabsproces).
I kommer til at se lidt mere til mig i den kommende tid.
mvh
Carsten Riis