Jeg var på den for en del år siden efterhånden, og min veninde er på den lige nu. Jeg har ikke holdt ved kuren, da jeg er for kræsen til at det kan passes ind i mit liv, men mange af rådene (skru op for proteinindholdet og ned for kulhydraterne) holder jeg stadig fast i, og er glad for :)
Held og lykke - de første 14 dage kan godt være svære, men omvendt er motivationen jo som regel helt i top i starten, og godt hjulpet på vej af vægttabet bliver motivationen nok ikke mindre :)
Semi-ny hos madital
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+fedania
re: Semi-ny hos madital
15 år5. maj 2009 kl. 22:21
aki (slettet)
Hej Mulemba,
Var på den får nogle år siden. Tabte mig 4 kg. de første 14 dage. Fulgte kuren rimeligt i 4 måneder. Vægttab ialt 17 kg. Men blev træt at udvalget i længeden og faldt desværre tilbage.
Held og lykke med Kuren
Anni
Var på den får nogle år siden. Tabte mig 4 kg. de første 14 dage. Fulgte kuren rimeligt i 4 måneder. Vægttab ialt 17 kg. Men blev træt at udvalget i længeden og faldt desværre tilbage.
Held og lykke med Kuren
Anni
15 år6. maj 2009 kl. 08:35
mulemba (slettet)
17 kg på 4 mdr! Wow! Dét glæder jeg mig til. Endu en motivationsfaktor. Det er også tiden efter vægttabet jeg frygter: at falde tilbage til kulhydratvanerne. Som vegetar får man proteiner via bl.a. bønner, linser, soya - og de er alle sammen mere eller mindre 80% kulhydrater!!!! Det har taget mig ½ år at overbevise mig selv om at jeg skal spise fisk i en periode for at opnå vægttab, men hvad så bagefter! Den tid den udfordring!
15 år6. maj 2009 kl. 13:54
Gine (slettet)
hej mulemba
Jeg var på south beach for nogle år siden og må jo desværre berette at min fordøjelse gik helt i stå og det tog mig flere uger at komme af med forstoppelsen. Tror måske at jeg ikke fik helt nok fedtstof, hvilket jo virkelig betyder noget...
Jeg ville virkelig ønske det var noget jeg kunne igen, men tør ikke. Den passer ellers så fint ind i mit madmønster....
Min søster prøvede og hun oplevede ingen gener og fik et vægttab på 6 kg de første 14 dage... så tror det er meget forskelligt fra person til person...
men held og lykke med det:o)
Knus
Gine
Jeg var på south beach for nogle år siden og må jo desværre berette at min fordøjelse gik helt i stå og det tog mig flere uger at komme af med forstoppelsen. Tror måske at jeg ikke fik helt nok fedtstof, hvilket jo virkelig betyder noget...
Jeg ville virkelig ønske det var noget jeg kunne igen, men tør ikke. Den passer ellers så fint ind i mit madmønster....
Min søster prøvede og hun oplevede ingen gener og fik et vægttab på 6 kg de første 14 dage... så tror det er meget forskelligt fra person til person...
men held og lykke med det:o)
Knus
Gine
15 år6. maj 2009 kl. 18:23
Har du erfaring med SB-kuren, må du gerne lade høre fra dig. Glæder mig til at mærke resultater :):):)