Ferie- Hurraaaaa!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ferie- Hurraaaaa!
Så er der kun 5 dage til at jeg skal to uger ned til sydens sol og jeg glæder mig helt vildt.
Men det er også lig med buffet og is osv.!!!
Er spændt på at se hva vægten siger når vi kommer hjem igen...

Hva gør i andre når I er på ferie???

Rikke
15 år2. maj 2009 kl. 08:34
re: Ferie- Hurraaaaa!
Spiser alt det jeg har lyst til og arbejder hårdt når jeg kommer hjem igen ;-)

Hver gang prøver jeg at sige til mig selv, at jeg skal spise sundt, men det lykkes aldrig. Det gør ingen forskel, så jeg kan lige så godt nyde det og tage konsekvensen bagefter.
15 år2. maj 2009 kl. 08:39
Sådan tror jeg også det bliver!!!
Jeg trænger til at nyde livet og slappe af og ikke tænke i kcal. hele tiden...
15 år2. maj 2009 kl. 08:42
Ja jeg er nu også så sjældent på ferie at det bare skal nydes.
Ja så må man jo tage chocket på vægten når man kommer hjem igen og så tage den derfra.
Tro man vil fortryde det hvis man ikke får prøvet noget af den lokale madkultur mens man er på ferie for det er jo også en del af oplevelsen.
Lidt kan man jo gøre ved at tage noget motion i poolen eller i havet hvis der er sådan nogle ting, der hvor man er. Og så går man jo også en del rundt på ferier når man skal se diverse seværdigheder - eller jeg gør i hvert fald. SÅ er motionen i hvert fald holdt lidt ved lige....
15 år2. maj 2009 kl. 17:54
Jeg skal til Tyrkiet om en uge, og jeg tænker også en del på, hvad det egentligt er jeg skal gøre i forhold til mit vægttab når vi er dernede. Men jeg tror faktisk bare jeg holder fast i at det er en ferie.

Vi kommer nok til at gå en del mere rundt end vi gør til dagligt, så det må jo være positivt for regnskabet. Og hvis jeg så bare husker at vælge det sundeste af de fristelser der er på menukortet, så tror jeg nok det skal gå.

Næste gang vi skal på ferie kan jeg godt godt overveje at finde et hotel med fitnessrum - så kan man lige ta' en tur dernede om morgenen (eller i middagsheden hvor man ikke kan holde ud at ligge i solen alligevel) og så virkelig holde ferie med god samvittighed.
15 år3. maj 2009 kl. 14:21
Damn der var lækkert i Tyrkiet - rigtig, rigtig dejligt med en ferie.

Vi fik gået en del mere end jeg forventede, men det der med at vælge de rigtige løsninger på restaurent skal jeg vist stadig øve mig meget på... :) Men vægten siger kun +1,1 kg, så det er faktisk i høj grad acceptabelt ud fra min forventning til situationen :)

Så en glad Katrine tilbage fra ferie og klar til at tælle kalorier på livet løs.
15 år17. maj 2009 kl. 10:06
Så er jeg også kommet hjem efter 2 uger i Egypten.
Det har været super dejligt og vildt lækker mad morgen middag og aften!!!
Til min store overraskelse er der kun røget 1 kg på vægten i de to uger så det er dejligt.

15 år22. maj 2009 kl. 11:40
prøver at spise som om jeg havde nået min normalvægt.
sundt + dessert, men mere mad end under kur.
(ikke noget med at indhente det forsømte)
jeg håber du får en god ferie.
15 år22. maj 2009 kl. 12:34
Nyder ferien.

Og hvad mad angår: finder ny inspiration til, når jeg kommer hjem igen.

Sidste år var vi 14 dage i Ungarn og jeg åd som i gamle dage. Resultat +6kg.......et eller andet oppe i mit hoved sagde så: det smagte ikke engang godt.
Jeg havde heldigvis taget 14 dage SOuthBeach, fase 1 en måned forinden og tab 6 kilo, men opholdet i Ungarn annulerede ligesom den indsats.......og det var ikke engang særlig rart.

I år skal vi 14 dage til Tyrkiet, godt nok med AllIncluded, men mon ikke at det også er en del tyrkiske specialiteter imellem som kan bruges i vægttabsprocessen.....det behøvedes jo ikke være flødeis alt sammen. :-)

Der må kunne skabes en god ferie uden at gå madamok......
15 år22. maj 2009 kl. 15:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });