FotoCHOK

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

FotoCHOK
Jeg vidste det jo godt - altså, at jeg har taget rigtig meget på inden for det sidste halve år - og jeg må indrømme, at noget af det værste er at se mig selv på billeder, så det har jeg så undgået...

I sidste weekend var jeg til en fest, hvor jeg havde købt tøj i en størrelse, som jeg ikke bryder mig om, men vil gerne se nogen lunde ud også selvom jeg er langt fra min idealvægt - og jeg havde det faktisk nogenlunde i mit nye tøj, høje hæle, make-up - lige indtil jeg så fotos fra festen.

Æv bæv...

Well - jeg prøver at se det som motivation! Det skal simpelt hen være slut! Jeg er trær af at gemme mig for verden, for mig selv, for min kæreste, for fotografer...

Det er nu! Jeg vil være den person, som jeg kan blive! Jeg vil dyrke intellektet og min krop - så jeg er klar til at møde verden og andre mennesker som et helt og balanceret menneske!

Jeg ved, at jeg kan! Jeg ved at jeg vil! Nu er det nu!

Knus
Susan
15 år30. april 2009 kl. 10:51
re: FotoCHOK
Ja du må prøve at se det billede som dit "før-billede". Nu skal du så arbejde på dit "efter-billede".
Du virker i hvert fald motiveret så jeg er sikker på at det nok skal gå og gå godt.
15 år30. april 2009 kl. 11:24
Tak for dit svar... Jeg havde lige kigget på fotos, da jeg skrev mit indlæg og det var simpelt hen så deprimerende!
15 år30. april 2009 kl. 12:02
Det var også et foto fra en fest som satte mig igang.
Jeg troede i første omgang at personen på billedet var min altid overvægtige kusine.
Da jeg indså at det var migselv fik jeg sådan et chok at jeg gik seriøst igang. At jeg oveni købet var så heldig at støde ind i denne side har så gjort at det også er lykkedes :-)
15 år30. april 2009 kl. 22:32
Ja - og nu skulle det helst være for good! ;-) Jeg må i hvert tilfælde erkende, at jeg er rigtig ked af, at jeg gik i stå med sund livsstil og motion sidste år, da jeg var en 5-6 kg for mit endelig mål (som måske er lidt lavt sat)...
Det var så hårdt og langsommeligt at komme i gang med motionen igen og selvleden overvældende... Hvor kan det bare godt betale sig at holde motionen!

Jeg har vejedag i morgen og så har jeg selvfølgelig menstruation... så nu får vi se, hvad vægten siger...

Susan
15 år30. april 2009 kl. 23:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...