Jeg er lidt ked af det er så hårdt lige nu... og så skal jeg på Oslo-tur...øv :S

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jeg er lidt ked af det er så hårdt lige nu... og så skal jeg på Oslo-tur...øv :S
I dag er min vægt helt oppe på 72,4. DET er jeg meget ked af. Jeg har aldrig rørt mig så meget som nu eller været så opmærksom på hvad jeg spiser, som jeg gør nu. Jeg holder mig på ml. 1200 og 1300 kalorier om dagen. Og holder faktisk ret FAST på at jeg skal have minimum 1200 kalorier. Jeg prøver at få så mange smiley til at smile som muligt, så jeg også har en fornemmelse af at jeg spiser sundt. Jeg løber og går (så vidt muligt 10.000 skridt om dagen), sjipper og lufter hund. :(

Jeg skal så ikke lige kunne sig om jeg lige nu er oppe på 72,7 fordi jeg snart skal have min menstruation. Det håber jeg og jeg håber at jeg efter min menstruation får lov til at se 70 kg i en eller anden form (70,8 er nemlig også fint) ellers er jeg bange for at jeg mister modet. For så er kampen bare for hård :S

Jeg giver det en chance til efter min menstruation og kigger ikke på vægten men spiser "pænt" indtil da og håber at det er det der er årsagen. Jeg VIL ikke se 73 kg på min vægt mere!!!

Dog vil jeg i de næste tre dage spise et minimum af kalorier og prøve at bruge så mange kalorier som muligt, for jeg er ved at gå i panik over at jeg skal på Oslotur. Der er MINUS mulighed for at dyrke motion og ENORM meget mulighed for at SPISE GOD MAD :S Hva ska jeg dog gøre...?
15 år27. april 2009 kl. 10:18
re: Jeg er lidt ked af det er så hårdt lige nu... og så skal jeg på Oslo-tur...øv :S
Du skal slappe af nyde livet og nyde at du skal på tur!!!

Et råd fra mig til dig...

Rikke
15 år27. april 2009 kl. 13:31
re: Jeg er lidt ked af det er så hårdt lige nu... og så skal jeg på Oslo-tur...øv :S
Ja, jeg synes også, at du skal slappe af! Men du kan også undgå alkohol, hvidt brød, fede sovser/saucer, få AL dressing og sov/sauce ved siden af! - Du kan spise salat til forret til alle dine måltider, så du ikke er så sulten til hovedretten og bestille frugt til dessert eller bare tage kaffe... Desuden kan du hele tiden huske på, at du ikke behøver at spise op! Det er bedre for din krop, hvis du levner, når du er mæt!

PS. Det er ikke en enkelt tur til Oslo, som gør dig tyk... det er alle de andre dage.

God tur
Susan
15 år27. april 2009 kl. 19:35
Helt enig i at det er alle de andre dage der gør dig tyk som nævnt i det ene indlæg.
Jeg vil dog give et råd som jeg selv har fået hvis jeg skal ud og spise. Hvis det er buffet så tag grøntsagerne først.
Og det kan helt klart sagtens være din mens der gør det. Jeg tager selv 1-2 kg på når jeg skal have mit.
Men tro på det og lad være med at give op:-)
15 år28. april 2009 kl. 09:37
Tusinde tak for jeres svar. Det ER altså rart med lidt "tro-på-det" snak og nogle forvisninger om at det nok skal gå :)

Hilsen

Anette
15 år29. april 2009 kl. 10:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });