Ugevejning 27/4-09

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning 27/4-09
Kun -400 gram denne uge, men det er jo bedre end at stå stille eller tage på. Jeg synes ellers jeg har truffet alle de gode valg, men der er åbenbart stadig en masse steder jeg kan justere endnu. Og så skal jeg lære at priotere min motion højere!

Til gengæld påstår vægten, at fedtprocenten er gået 0,4% ned, så det var bestemt dagens højdepunkt. Nu skal jeg bare huske mig selv på ikke at blive ked af det, hvis den stiger næste uge :)

Hvad med jer andre, hvordan går det? :)
15 år27. april 2009 kl. 06:10
re: Ugevejning 27/4-09
400 gram er da flot.
Det synes jeg bestemt du kan være stolt af. Især når dit fedtprocet også er gået ned - så er det jo tydeligtvis fedt du har tabt og ikke bare vand.
Flot flot.
15 år27. april 2009 kl. 06:58
Det blev til ½ kg ned for mig. Det er jeg egentlig tilfreds med. Jeg har stort set passet min mad og fået 1 times motion i gennemsnit i løbet af ugen. Så det går vel ikke så hurtigt, når man bruger sine muskler. Jeg er glad for at jeg er røget ned i vægt, selvom jeg synes at det går langsomt.

Held og lykke til jer andre
Anni
15 år27. april 2009 kl. 14:32
Hej Tillykke med de -400 g :)
Det er bedre at tabe sig end at tage på. ;)

Men trælst når man har gjort det godt, og det ikke kan ses mere på vægten. Og tillykke Aki, godt gået :)

Så må vi se i morgen med mig. :(
Tror ikke jeg har tabt mig særlig meget....
Har været en del usund i denne her uge. Ups.

Knus Christine

15 år28. april 2009 kl. 23:05
Tillykke til taberne. Et langsomt stabilt vægttab er bedre end et hurtigt og måske usundt vægttab.

Jeg er inde i en rigtig god periode for jeg har tabt mig 700 g siden sidste uge :-)
Dvs at jeg er under 70 kg igen. Det er bare så lækkert :-)))))
15 år29. april 2009 kl. 11:07
Hej allesammen og tillykke med jeres vægttab

Jeg har i denne uge tabt 1,1 kilo, så jeg er ovenud tilfreds med mit vægttab. Det går fantastisk godt lige for tiden og jeg føler virkelig at jeg har fået styr på min kost :-)
15 år29. april 2009 kl. 15:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });