Jeg drikker næsten KUN light sodavand i hverdagen... Synes bare det smager fantastisk, endnu bedre end alm. sodavand, så når jeg står imod de søde sager føler jeg at jeg må belønne mig selv med et eller andet, og det bliver så light sodavanden. Her på det sidste har det været så slemt at jeg stod op om morgenen og drak cola zero til min havregrød, drak det i skolefrikvartererne og bællede flere liter om aftenen ved tv'et... Og det føles bare SÅ usundt! Tænk al den aspartam....
Det er til gengæld også UHYRE dyrt... Jeg har prøvet at erstatte det med kaffe og te om morgenen men det er ikke altid jeg lige har overskud til at koge vand osv (kæft, jeg lyder doven xD) og resten af dagen kommer jeg nogen gange noget citron i noget iskoldt vand og så er det nemmere at drikke. Jeg kan også godt lide brusevand, så nogen gange køber jeg det, men det er også dyrt...
#2 af bruger slettet
Drikker sjældent vand, drikker saft som er light eller sodavand som er light. Så nu må jeg på vandvognen.!
Har aldrig været god til at drikke vand,
Synes det er for kedeligt.
(underligt)
Er der andre som ikke er god til at drikke vand, og drikker i stedet for alt muligt andet?
Knus Christine