#2 af aki (slettet)
Skive?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+aki (slettet)
re: Skive?
Hej Anonym bruger. Jeg selv kommer ikke fra Skive, men jeg synes at ideen er god. Det kunne være at vi på vores profiler kunne skrive, hvilken by vi kom fra, så vi havde mulighed for at kontakte vedkommende, hvis vi endte med at komme fra samme område. Jeg selv kommer fra Ølstykke, Nordsjælland.
Hilsen Anni
Hilsen Anni
15 år12. april 2009 kl. 19:19
bruger slettet
Hej
Jeg er også frisk.. Jeg bor dog i Ringkøbing pt og håber på at flytte til Holstebro.
Jeg er med på at man kan støtte hinanden i kampen.. anonym eller ikke så er det rart man ikke er alene om sine tanker..
Jeg er også frisk.. Jeg bor dog i Ringkøbing pt og håber på at flytte til Holstebro.
Jeg er med på at man kan støtte hinanden i kampen.. anonym eller ikke så er det rart man ikke er alene om sine tanker..
15 år15. april 2009 kl. 15:31
ladytass (slettet)
Jeg bor 15 km fra skive.
15 år15. april 2009 kl. 15:40
Diddl (slettet)
Hejsa.
Jeg bor i Skive.
Mvh.
Diddl.
Jeg bor i Skive.
Mvh.
Diddl.
15 år16. april 2009 kl. 09:39
bruger slettet
Hej,
Tak for svar.
Jeg har lige været væk herfra noget tid. Kunne vi skrive sammen på email, måske? Senere evt. telefon-kontakt, sådan at man kunne ringe når man kæmper aller mest med ikke at falde i, eller har lyst til at opgive kampen mod vægten? Jeg har tabt 19 kg, og skal tabe 15 kg mere, og jeg er gået i stå. Kan ikke rigtig finde motivationen mere, og det ville være skønt med nogen at kæmpe sammen med. Min email-adresse er Karinsommer@live.dk. Håber at høre fra Jer.
Tak for svar.
Jeg har lige været væk herfra noget tid. Kunne vi skrive sammen på email, måske? Senere evt. telefon-kontakt, sådan at man kunne ringe når man kæmper aller mest med ikke at falde i, eller har lyst til at opgive kampen mod vægten? Jeg har tabt 19 kg, og skal tabe 15 kg mere, og jeg er gået i stå. Kan ikke rigtig finde motivationen mere, og det ville være skønt med nogen at kæmpe sammen med. Min email-adresse er Karinsommer@live.dk. Håber at høre fra Jer.
15 år24. april 2009 kl. 17:23
Er der nogen af jer herinde, der gør det? Jeg tænker, ligesom OA, hvor man kan ringe til hinanden når man sidder i fristelsen.