Hej
Grunden til ay mange herinde indtager 1200 kcal er fordi det er det laveste anta kcal som vi skal indtage ifølge programmet og dermed også ifølge officielle kilder.
Personligt må jeg indtage 1600 kcal om dagen så jeg ligger altså over de 1200 kcal. Men det er jo et individuelt valg om man vil indtage mere end de 1200 kcal.
Velkommen til herinde
Anja
#2 af Buffy1 (slettet)
Jeg har tilmeldt mig herinde i dag, da jeg er nødt til at få styr på min mad.
Jeg vejer ca. 20 kg for meget og har den sidste mdr. været tilmeldt et kanont slanke koncept i mit fitness center. Der er bare ikke sket noget, andet end jeg har taget 700 g. musklemasse på, men ikke tabt noget fedt.
Så nu skal kosten med.
Men når jeg sidder og læser rundt omkring herinde. Så undre jeg mig lidt. For der er mange der siger de spiser omkring 1200 kcal, men min diatist siger at jeg skal spise omkring 1900 og så vil jeg tabe mig.
Det skal lige siges at jeg dyrker motion min 3 gange om ugen i min. 1½ time med personlig instruktør, så jeg virkelig bliver presset. Men synes alligevel at 700 kcal er en stor forskel.
Så er der en bestemt grund til at der er så mange herinde der holder sig omkring de 1200 kcal.
Hilsen
Heidi