Du får da gerne lidt støtte fra mig :-) Hvis det var nemt at tabe sig, så havde vi nok gjort det noget før - ikke?
Jeg vil anbefale dig, at sætte flere mindre delmål. Det bliver så uoverskueligt når man skal tabe 25 kg, eller det gør det i hvert fald for mig. Det, der har hjulpet mig af med de første 10 kg er Charlotte Hartvigs bog, "Den Store Skrumpebog". Den kan købes i Bilka og måske Føtex. I den bog er der mange anvisninger og gode madvarer, som man ved hvad vejer - f.eks. 2 fiberkiks med en Leende Ko Light osv. I løbet af dagen spiser jeg meget slavisk og gerne nogenlunde det samme dag efter dag - det kan jeg overskue. Mht. aftensmaden er jeg lidt mere kreativ, men vejer alting. Det er selvfølgelig noget nemmere, når jeg kun har mig selv at tænke på. Håber du kan få manden til at hjælpe dig omkring aftensmaden, så du kan holde lidt fokus på dig selv.
#2 af jannepanne
jeg er heller ikke ret god til at finde ud af hvad jeg gør forkert når tabellen skriver at jeg kun har indtaget og dyrket motion så jeg taber mig 287 gr - hjælp mig synes sku det er svært