Mere træning = mindre tid til at føle sig sulten.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mere træning = mindre tid til at føle sig sulten.
Jeg har det sådan at jo mere tid jeg bruger på træning, desto mindre tid har jeg til at gå og føle mig sulten. Hvis jeg er meget aktiv hele dagen dvs. sidder ikke ned mere end maks ½ - 1 time fra jeg står op til jeg går i seng, synes jeg det er langt nemmere at holde igen på kalorieindtaget. Jeg tænkte på om jeg er den eneste der har det sådan, eller om andre kender til dette?

Derfor sætter jeg også min træningsmængde op fra 2 til 4 timer fra den kommende weekend.
15 år25. marts 2009 kl. 04:56
re: Mere træning = mindre tid til at føle sig sulten.
Jeg har det på præcis samme måde - jeg træner 1-3 time om dagen. Men bare det at være igang hele tiden hjælper, om det er en løbetur eller at støvsuge. Derfor er det også lidt svært for mig for tiden da jeg ikke i 14 dage må dyrke motion pga en operation.
15 år25. marts 2009 kl. 07:15
Jeg har det ikke så meget med tiden men mere med at træning faktisk nedtryker min sult. Hvis det har været rigtig hårdt så kan jeg ikke rigtig spise noget lang tid efter.
15 år25. marts 2009 kl. 14:03
Du skal bare huske at det er vigtigt at spise inden ca. 30 min. efter endt træning, for at kroppen kan restituere og du ikke taber muskler osv. Det behøver ikke være så meget du spiser, men bare lidt.
15 år25. marts 2009 kl. 16:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });