Kunne ikke undvære jer:-) Hurtit spørgsmål!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Kunne ikke undvære jer:-) Hurtit spørgsmål!
Først vil jeg lige fortælle jer, hvor stor en nydelse det er at leve uden at hoppe på vægten hver dag :-) Prøv det!! Og vægten er det samme sted!

Jeg vil lige høre. Kunne jo godt tænke mig at have tabt 20 kg inden brylluppet, tror i det gør noget på en kjole at man taber 2-3 kg, den bliver vel syet ind alligevel hvis ikke den passer, det er vel værrer at lægge sig ud. Så kunne jeg også øve mig i, at tabe mig langsomt!

For så skal jeg tabe 3 kg på 2-2½ måned. Det kunne være en god øvelse for mig!

Håber det går godt med jer! Føler jeg har været væk længe, selv om jeg ikke har! Smugkigger tit med, bare for at se hvordan i klarer jer!
16 år24. marts 2009 kl. 18:46
re: Kunne ikke undvære jer:-) Hurtit spørgsmål!
Hej Fac,

Jeg har aldrig rigtig gået i nogen form for kjoler.
Men 2-3 kg, tror ikke det gør noget.
Men så heller ikke mere.
Hvor mange kg skal der til før du taber en str.?

Knus Christine
16 år24. marts 2009 kl. 18:57
Sidste år købte jeg en stor promkjole, som min mor siden har lånt og hun vejer 7 kg mindre end mig, så nej tror jeg ikke gør noget. fx var min stropløs så jeg havde ingen bh indenunder, men min mor havde derimod en inden under for at kunne holde den oppe.
16 år24. marts 2009 kl. 19:00
tabte mig selv 6-8 kg efter min brudekjole var købt. Den blev bare lagt ind. Den skulle i øvrigt også ændres lidt andre steder.
Det er nok bedst at spørge der hvor du køber den, hvor meget den specifikke kjole kan tåle at blive lagt ind, for der er sikkert forskel.
16 år25. marts 2009 kl. 08:54
Hej igen alle sammen,

Og tak for svar!

Jeg snakkede med hende med kjolen, og hun siger det ikke gør noget. Så jeg vil igang med at tage mig ned til de 73 kg!

Så jeg kommer igen på søndag med ny gejst!

Vi ses alle sammen, vil lige nyde min sidste fredag uden at være på kur!!! Til lidt X factor:-)
16 år27. marts 2009 kl. 09:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...