Min vej til en smuk krop

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Min vej til en smuk krop
Så har jeg født vores søn nr 3, og så skal jeg selvfølgelig tabe mig igen. Jeg var uheldig, at skrabe hele 30 ekstra kg til mig under graviditeten. Ved selvfølgelig godt, hvorfor alle kg kom på *gg*.

Da jeg var højgravid vejede jeg 92 kg.
Idag 22 dage efter fødsel vejer jeg 77 kg, så der er da røget en del.
Men jeg mangler stadig at komme ned på ca 64 kg.

Mit mål er at komme derned inden sommerferien. Der er 18 uger til jeg har sommerferie, så det skulle være muligt at smide 13 kg ca. Jeg har jo gjort det før.

Jeg bruger vægtkonsulenterne som metode, da min mave fungere bedst, når jeg følger deres principper.

Jeg har dog ingen vægt, så det er ikke sikkrt, at jeg kan veje mig selv hver uge.
16 år22. marts 2009 kl. 09:15
re: Min vej til en smuk krop
Tillykke med sønnen!
Go vind med vægttabet, det er sværest når man går hjemme(det ved du jo nok godt, du har gjort det 2 gange før). Du behøver ikke nogen vægt, du kan jo mærke på tøjet når det begynder at passe lidt bedre. Du kunne jo evt tage de bukser som du har planer om at passe ved dit mål om 18 uger og prøve dem en gang om ugen. Det er så fedt når men endelig kan klemme røven i;-)
Jeg bruger også delvist vægtkonsulenterne som metode, og det virker for mig. Smil og tanker herfra;-)
16 år22. marts 2009 kl. 14:52
re: Min vej til en smuk krop
Her går det stadig fint. Jeg er begyndt at få gang i lidt motion. Men nøjes med at gå, for det er jo kun knap 4 uger siden jeg fødte.
Så lange gå ture bliver det skam til. Har aftalt med en veninde, som også er på barsel, at vi mødes og går en god tur hverdag.

Jeg følger stadig min kostplan fra vægtkonsulenterne. Jeg kan begynde at se på min krop, at jeg taber mig. Det er dejligt.

Vi vil ind og købe en vægt snart, så kan jeg se, om det går den rigtige vej, hvilket jeg slet ikke er i tvivl om.
16 år26. marts 2009 kl. 12:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...