Jeg har prøvet nupo.... men faktsik er jeg gået hen og blevet lidt meget imod det. Ens krop har brug for mere end det nupo giver, med mindre man er helt stille sidende. Jeg mener ikke at kroppen fungere ordenligt ved 6 breve nupo hvis du også dyrker motion og rører dig til daglig. Men er jo bare min mening, + at drikke det er jo ingen nydelse. Så hellere lave god sund mad som smager godt og som kan nydes -. måske bare i mindre potioner.
Men held og lykke med kiloene herfra :)
#2 af Suuus (slettet)
Nå, pludselig gik det helt i ged for mig, alt ramlede og "dum" som jeg var, ramlede jeg lige tilbage til alle de dårlige vaner.................
Jeg har bagefter "bare" ikke kunne tage mig vsammen og komme igang med de gode vaner igen.
Derfor har jeg besluttet at nu gør jeg sgu. forsøget og prøver en nupo-kur i en uges tid.
-ved godt det ikke er noget der holder i længede, men nu skal det altså prøves.....
Det er nu dag 3 og det går fint.
Jeg lever faktisk af 6 breve nupo om dagen + lidt frugt.
Jeg er lidt spændt på hvilken hvad vægten viser efter en uge på den "diæt", men jeg håber at det er posetivt.
Er der nogle herinde der har prøvet kun at leve af NUPO ?
-jeg har før jeg gik i gang, talt med en diætist, der sagde god for NUPO, så jeg er lidt fortrøstningsfuld.
Mvh.
Diddl.
-men hold da helt op hvor er det dog dødsygt.