Jeg vejer ALT. Og jo det er ret besværligt, men synes lissom jeg er nødt til det. Men ang. aftensmaden, så laver jeg kun til mig selv, så jeg er selv herre(inde) over hvad, hvor meget og hvordan. Jeg plejer bare at have en blok liggende på hvor jeg skriver mængder ned på, og så taster jeg det ind her når det lige kan lade sig gøre. Synes egentlig ikke det er så besværligt mere, gør det til et lille 'ritual' ;D
Men det mede at spise for lidt tror jeg du har ret i, jeg spiser også omkring de 1000, (og taber mig heller ikke rigtigt) og så synes jeg endda jeg har spist rigtig meget. Den er svær..
Men held og lykke hvertfal' :D
#2 af yummiekiwi (slettet)
Jeg har stået stille med vægten i en måned nu! Jeg har nu tænkt jeg vil prøve at skrive ind hvad jeg spiser og drikker i løbet af en dag!
Og jeg troede faktisk jeg spiste for meget pga. jeg ikke tabte mig, men jeg tror sku jeg spiser for lidt! Indtil nu i dag har jeg indtaget 547 kcal. Og det skal siges at jeg har spist mere end jeg ville have gjort, fordi jeg blev opmærksom på hvor lidt jeg spiste. Og jeg regner ikke med at spise særlig meget mere end aftensmad i dag! og så lige et stykke frugt senere. Men så kan jeg jo godt se den er helt galt! Jeg tror sku jeg får ca. 1000 kcal om dagen normalt også! Mon det er derfor min vægt er gået i stå! Fordi kroppen sparer på fedtet?? Jeg har oplevet de dage hvor jeg selv synes jeg har spist lidt usundt, er der ha jeg tabt mig dagen efter!
Jeg vil i de næste par uger prøve at taste ind hvad jeg spiser og drikker. Men hvordan gør i andre, tager i bare sådan ca. mål, eller vejer i hver eneste måltid. Synes aftensmaden er svær at skulle taste ind!