Støttegruppen uge 9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Støttegruppen uge 9
Hej Juhuu - Nu er min 2. uge i Madital overstået og jeg har tabt 3 kg. Det er bare dejligt.
Jeg synes at det er rart at læse nogle af jeres tanker. Da jeg er ny endnu har jeg ikke så meget at bidrage med, men forhåbentligt kommer det hen ad vejen.
Jeg er meget glad for at have fundet denne hjemmeside, da jeg ikke er særlig god til at komme i f.eks. vægtvogterne og stå i kø for at blive vejet.
15 år23. februar 2009 kl. 15:37
re: Støttegruppen uge 9
Tillykke med de 3 kilo :D
15 år23. februar 2009 kl. 15:46
re: Støttegruppen uge 9
Ja da tillykke med de 3 kilo...... Super flot...

En anden ting, det der hedder støttegruppen er alle velkommen til at skrive, lige meget hvad end du har at fortælle.. Så du behøves ikke lave en ny tråd. Men det må du selvfølgelig også gerne... God vind resten af ugen:-)

FAC
15 år23. februar 2009 kl. 19:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });