Et løs i røven tak:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Et løs i røven tak:-)
Jeg kan bare slet ikke hive mig igang med at spise sundt! Det er godt nok laaaang tid siden jeg har haft så dårlig en periode. Det er ikke fordi jeg tager vildt meget på, min vægt svinger mellem 75,8 og 76,4 lige pt. Men jeg gør bare INTET for at spise sundt. Er lidt træt af det, måske et rigtig godt CYBERSPARK i røven ville hjælpe!

Takker på forhånd:-)
15 år19. februar 2009 kl. 17:45
re: Et løs i røven tak:-)
Jamen, du skal da bare tage dig sammen ;-) Tag en beslutning: I morgen er det slut med alt, hvad der ikke er sundt. Læg blokken frem på bordet og når du står op skal du være målrettet. Skriv ned hvad du spiser, planlæg hvad du skal spise og må spise, tænk over hvad du spiser.

Giv din kur fuld fokus fra i morgen tidlig og tag beslutningen om, at nu skal du ind i rytmen! Så skal det nok gå ;-)
15 år19. februar 2009 kl. 18:21
re: Et løs i røven tak:-)
Ihh tak for konkret måde at tage sig sammen på!!

Det er hermed besluttet..... I morgen starter kuren igen! Nu skal JEG styre vægten igen, og ikke maden:-) Jeg vil registrer min mad igen, det er mange måneder siden jeg gjorde det! Men nu blive rjeg vidst nødt til det igen:-)

Tak for svar, og tillykke med dit flotte vægttab!
15 år19. februar 2009 kl. 18:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });