Ugevejning uge 8

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning uge 8
Så blev det torsdag og jeg hoppede på vægten - 81,6 kg - det er 1,6 kg mindre end i sidste uge, så noget godt er der måske kommet ud af den influenza ;-)

Hvordan går det med jer andre?
15 år19. februar 2009 kl. 16:15
re: Ugevejning uge 8
Helt så gunstig var min sygdomsperiode ikke. Dog har jeg tabt mig 800g siden sidste uge, hvilket jo er ok.
15 år19. februar 2009 kl. 16:47
Har smidt 600 gram
15 år19. februar 2009 kl. 16:51
Jeg har tabt 1,6 i sidste uge, så det er jeg meget tilfreds med.

Sikke flotte vægttab i har haft, tillykke med det.

Liselotte
15 år19. februar 2009 kl. 17:42
nu er jeg ny, men håber at det er ok at jeg lige springer på her. Jeg har ikke rigtig nogen vægt fra sidste uge, men for lige at holde mig selv fast i beslutningen må jeg melde ud at jeg nu vejer 77.1 kg (hviket faktisk er et kilo mindre end i mandags :D) håber selvfølgelig at der er røget noget på torsdag.
15 år19. februar 2009 kl. 18:41
Jeg melder også ind her igen, for nu er skal jeg kører kur for fuld skrue igen! Vægt i morges 76,4 kg!!!

KOM NU FAC!!!

Og tillykke til jer andre, og velkommen til du nye:-)
15 år19. februar 2009 kl. 18:43
Hej!
Stort tillykke til jer alle, det har da vist været en rigtig god uge for de fleste :-)
Jeg har også været nogenlunde god i denne uge minus 1,5 kg er det blevet til selvom jeg havde en rigtig slem dag i onsdags. Jeg gik helt amok i snolder og is - det var noget værre svineri. Igår derimod var jeg mega god idet jeg kom til step for første gang og selvom jeg ikke kunne følge helt med så skal jeg love for at fik sved på kroppen :-)
Nu vil jeg øve mig lidt herhjemme i den kommende uge ellers kommer det nok til at tage meget lang tid før jeg får det lært.

Så alt i alt et godt resultat. Jeg håber at jeg fra nu af kan styre de voldsomme slik/is orgier, jeg er i hvert fald sikker på at motionen vil hjælpe mig meget i den retning.
God week-end til alle :-)
15 år20. februar 2009 kl. 07:35
har tabt 100g siden sidste uge - eller det havde jeg i hvertfald i går - men i dag har jeg så taget 800g på istedet :-(

Har overhovedet ikke kontrol over maden mere, og selvom madital stadig siger jeg har et lille underskud, begynder det at ligne en regulær vægtøgning :-(

Tror hele tiden at jeg har genvundet kontrollen, men så melder der sig lige en chance og så æder jeg uhæmmet af slik og kager.....

I denne uge var det dog min datters fødselsdag der væltede læsset. Det sker da heldigvis kun en gang om året....;-)

Jeg har fået "afskaffet" bassen til fredags rundstukket, da det har været den der har startet balladen nu de sidste maaaange uger.

Problemet er jo bare at jeg godt ved at der er masser af andre lejligeheder. Det er der altid, og jeg skal kunne sige nej, eller bare tage et lille stykke, ellers er alt jo tabt.......

kæmper videre.....
15 år20. februar 2009 kl. 10:52
Hej Alle

Jeg har tabt næsten 1 kg. Dog tror jeg det skyldes lidt jeg har været syg, men det for jeg at se i næste uge.

Tillykke med jeres tab:) ½ - 1,6 kg er ret flot.
15 år20. februar 2009 kl. 11:29
Du skal også kæmpe videre veile. Du kan sagtens og det ved du godt! Der vil altid være dårlige dage - og uger, men så længe du hopper op på hesten igen så er alt ikke tabt. Vi tror på dig :)

Jeg har tabt 1,2 kg!!! På 4 dage egentlig, for jeg vedlige holde i 2 dage før det. Jeg vejede mig i mandags og besluttede jeg ville være ekstra hård mod migselv de næste dage, og så vejede jeg mig i morges (fredag) og så er der 1,2 kg tabt! Fra 68,5 til 67,3...

Det er jo vildt godt synes jeg, det har jeg aldrig prøvet. Men tager man hurtigt tabte kilo på igen meget hurtigt? Det er jeg lidt bange for jeg gør.

Jeg 'fejrede' det med 2 cookies i skolen. Jeg VED at det er forkert at fejre med mad, men det var mere som at sige nu skal du ikke køre så hårdt på mere. Men jeg prøver self. at holde mig under mine brændte kalorier.
15 år20. februar 2009 kl. 12:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });