Ugevejning -lørdag.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugevejning -lørdag.
Hej Alle.
Er der andre her, som også vil tabe sig, og som vil være med til at skrive her en gang om ugen, hvad vægten viser?
Jeg er lige startet på kur i dag, hvor vægten viser 78,4 kg. Mit mål er at komme ned på 62 kg, dog er mit første mål 70 kg.
Kom frisk :-)
15 år14. februar 2009 kl. 18:40
re: Ugevejning -lørdag.
Velkommen til :)
Der findes allerede en uge-vejnings tråd - hver torsdag :)
Så kom glad til torsdagsvejning :D
15 år14. februar 2009 kl. 20:25
Ja, velkommen til - og held og lykke med vægttabet.

Som sagt har vi allerede en tråd med ugevejninger - de fleste vejer sig om torsdagen, men der er da også nogen, der hellere vil veje sig andre dage, så hvis lørdag passer dig bedst kan du også bare melde ind om lørdagen ;) Jeg tror bare, der er mange, der gerne vil undgå weekenderne, da man ofte skejer lidt mere ud fx på en fredag, så vægten lørdag morgen er ikke helt så pålidelig...
15 år14. februar 2009 kl. 20:45
Hvorfor kan vi ikke bare lave EN ugevejnings-tråd? Der ikke er en speciel dag? Og ikke en ny hver uge? For det er lidt sjovere at folk kan se hvad man skrev i forrige uge, i stedet for de skal sidde og prøve at huske det?
15 år15. februar 2009 kl. 07:35
Jeg synes også, vi bare skal lave én ugevejningstråd - jeg synes til gengæld at vi skal starte en ny hver uge. Den forum-software, der kører her på siden egner sig ikke særligt godt til kæmpestore tråde, det blive hurtigt umuligt at overskue...
15 år15. februar 2009 kl. 09:21
claus> jeg læste dit indlæg om forum-software ... er det noget der trænger til at blive lavet om på?

Mvh Lone
15 år15. februar 2009 kl. 11:25
Jeg har nu intet problem med længere tråde? Jeg synes det fungerer ok
15 år15. februar 2009 kl. 11:47
Lone: Jeg synes det er svært at overskue især lange tråde i det her forum - det bliver hurtigt bare til én lang stribe tekst for mig. Jeg tror dels det skyldes, at der ikke er nogen tydelig afgrænsning mellem de enkelte indlæg - det er måske også farverne, der er med til at gøre det. Men så længe trådene ikke bliver for lange er det såmænd ikke noget problem. Men hvis du vil have uddybet mere, så kan vi jo lige flytte diskussionen over i det dertil beregnede forum...
15 år15. februar 2009 kl. 12:54
Hej Supertina
Jeg er med på en lørdagsvejning. Jeg er også ny her og lige kommet med i dag. Min vægt er 73 kg lige nu. og mit mål er 52-55 kg. Men i første omgang vil jeg bare lige smide 3 kg de næste 3 uger. så hvad siger du??? Skal vi???
Også Tina her.... :)
15 år15. februar 2009 kl. 13:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });