WOUW

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

WOUW
Ja undskyld alle ine indlæg, men i er jo min kæmpe motivations faktor herinde:-)

Nu har jeg kæmpet i 2 uger for at komme vidre under de 76,0. Vægten gad ikke rigtig under det tal, så steg vægten til 77, og så ned igen og så op igen.... Så gav jeg slip på min slankekur, har ikke spise efter den i over en uge nu, og vupti vupti 75,7 kg!!! Det er jo fantastisk.

Jeg har spist slik, drukket sodavand (godt nok light), spist kage, toast med smør og ost, de der gode gamle nogen, og ja hvad har jeg dog ikke spist!

så mit eksperiment med de såkaldte "turbokure" de holder sku ikke i længden! Når man slutter kan det være som mange siger svært at holde vægten. Eller komme vidre igen! Ville lige dele det her med jer andre, nu da jeg havde prøvet det af.

Ha en super god dag allesammen!
16 år12. februar 2009 kl. 07:05
re: WOUW
Det lyder jo som lidt af en drøm, sikke en dejlig erfaring. Nogen gange kan stofskiftet godt gå i dvale hvis man længe spiser for lidt og har slanket sig i en lang periode. Så kan det være godt at tage en pause og sætte fut i forbrændingen med nogle flere kalorier. Måske er det det der er sket her.
Hvad vil du så gøre nu, vil du fortsætte med at spise normalt eller vil du gå tilbage til kuren?
16 år12. februar 2009 kl. 12:16
tillykke :)

det er jo det dejlige ved den her side - man følger ikke en bestemt kur! jeg spiser hvad jeg har lyst til, men tænke selvfølgelig på hvor meget jeg egentlig kan spise for mine daglige kalorier, og det virker! jeg indfører langsomt nye gode vaner (som at tage trappen, cykle i skole, frugt og grønt, mere motion o.s.v.) og det gør at det ikke bliver til en kur, men en behagelig livsstilsændring! men jeg kan stadig godt spise kage og slik :) men alt med måde
16 år12. februar 2009 kl. 18:55
Hej

Jeg har lige prøvet det samme med at vægten står bumstille i 10 dage. Jeg holdt kuren i de dage, men en aften drak jeg vin og vupti så faldt vægten helt vildt.
Det er vist meget almindeligt at vægten kan stå stille i en periode.
Men jeg tror nu i det lange løb at man skal holde kuren, idet man jo spiser sundere og klogere.
God weekend
16 år13. februar 2009 kl. 06:44
Tak for svar alle sammen. Uden tvivl vil jeg fortsætte med min livsstilsændring, det skaljeg gøre resten af livet. Men i den ændring er der stadig plads til godt! Men jeg stopper på "kuren" med nogle oplevelser i hånden, og lidt klogere på min krop. Jeg har ved at følge kuren, lært lidt mere om, hvordan min livsstilændring bliver lidt mere sundere! Jeg har droslet meget ned på mit brød forbrug! Spiser det, men har skåret meget ned. !

Men tak for svar alle sammen!
16 år13. februar 2009 kl. 22:54
re:
Hej alle sammen.
Jeg er lige blev medlem i dag og har måske et svar på jeres forundring.
Det hennes nemlig således at kroppen kompenserer vægten med væske (vand) i vævet. Det er så hele "systemet" skal vænnes til vægttabet. Efter et hvis tidsrum tilpasser kroppen sig så. Jeg ved ikke om alkohol der dehydrer kroppen kan have nogen virkning.
16 år16. februar 2009 kl. 20:08
re:
Undskyld, det forstod jeg ikke, men det lyder spændende, vil du lige forklare nærmere:-)
16 år17. februar 2009 kl. 07:51
re:
Lige noget jeg bemærkede... alkohol der dehydrer systemet er rigtigt. Jeg vejede mig efter en nat i byen og jeg vejede 1 kilo mindre. Og jeg blev ved med at veje 1 kilo mindre. Såe, ved ikke om det har en god virkning... men vi burde jo kigge på vægttab i fedt og ikke i vand...
16 år17. februar 2009 kl. 16:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...