Det lyder jo som lidt af en drøm, sikke en dejlig erfaring. Nogen gange kan stofskiftet godt gå i dvale hvis man længe spiser for lidt og har slanket sig i en lang periode. Så kan det være godt at tage en pause og sætte fut i forbrændingen med nogle flere kalorier. Måske er det det der er sket her.
Hvad vil du så gøre nu, vil du fortsætte med at spise normalt eller vil du gå tilbage til kuren?
#2 af bruger slettet
Nu har jeg kæmpet i 2 uger for at komme vidre under de 76,0. Vægten gad ikke rigtig under det tal, så steg vægten til 77, og så ned igen og så op igen.... Så gav jeg slip på min slankekur, har ikke spise efter den i over en uge nu, og vupti vupti 75,7 kg!!! Det er jo fantastisk.
Jeg har spist slik, drukket sodavand (godt nok light), spist kage, toast med smør og ost, de der gode gamle nogen, og ja hvad har jeg dog ikke spist!
så mit eksperiment med de såkaldte "turbokure" de holder sku ikke i længden! Når man slutter kan det være som mange siger svært at holde vægten. Eller komme vidre igen! Ville lige dele det her med jer andre, nu da jeg havde prøvet det af.
Ha en super god dag allesammen!