vægttab oversigt.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

vægttab oversigt.
Tænkte på er der ikke en funktion hvor man kan se vægttabet over en uge i følge udregningen af indtastet mad. kan se pr. dag. men ville nu være dejligt hvis det kunne lade sige gøre at se en bredere periode på udregningen af vægttabet.

Nogen der ved om der er det?

Knus Christine
ps. kan ikke finde det i hvert fald
15 år4. februar 2009 kl. 23:37
re: vægttab oversigt.
Hey, jeg har i hvert fald ikke fundet en sådan funktion, men bruger hellere ikke maddelen så meget! Jeg bruger mest vægtkurve, debatten her, målsætning og så lige se hvad der er i mad hvis jeg er i tvivl om noget!
15 år6. februar 2009 kl. 15:38
re: vægttab oversigt.
hvis jeg ellers forstår dit spørgsmål rigtigt, skal du bare rette perioden øverst på oversigten
15 år7. februar 2009 kl. 13:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });