#2 af sqzee (slettet)
Når det hele går i stå
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sqzee (slettet)
re: Når det hele går i stå
Ja. Jeg er!
Jeg er kommet ind i en 'det er da ok-periode' Det gør jo nok ikke så meget, jeg kan sagtens spise det nu, jeg skal jo først have frokost om laaang tid blablablablaaaa.
UNSKYLDNINGER!
Jeg er begyndt at småspise igen. 3 lakridser, nogle nødder, lidt chokolade, 3 chips, lidt peanutbutter osv... Og det løber op.
I dag tog jeg så en slik-faste dag. Jeg tillader mig ingen af delene for så snart jeg smager det så går jeg amok. Det har godt nok krævet meget selv-kontrol. Jeg prøver om jeg ikke også kan i morgen.
Jeg er kommet ind i en 'det er da ok-periode' Det gør jo nok ikke så meget, jeg kan sagtens spise det nu, jeg skal jo først have frokost om laaang tid blablablablaaaa.
UNSKYLDNINGER!
Jeg er begyndt at småspise igen. 3 lakridser, nogle nødder, lidt chokolade, 3 chips, lidt peanutbutter osv... Og det løber op.
I dag tog jeg så en slik-faste dag. Jeg tillader mig ingen af delene for så snart jeg smager det så går jeg amok. Det har godt nok krævet meget selv-kontrol. Jeg prøver om jeg ikke også kan i morgen.
15 år3. februar 2009 kl. 18:17
Stronger (slettet)
Ja man kommer hurtigt ind i nogle dårlig vaner igen! Men så lnge vi kan tage os selv i nakken, inden det er for sent. Når vi har tabt det vi skal er det okay at man bare holder vægten, men det er det sku ikke når man skal tabe sig. Jeg opretter en ny tråd, så jeg kan begynde på min kur igen. Synes det er så rart at skrive herinde selv om det er til en selv.Jeg tror jeg vil lave en klub hvor vi kan støtte hianden hver dag!!!
Lyder det ikke som en god ide!?
Lyder det ikke som en god ide!?
15 år3. februar 2009 kl. 20:15
warrenmanor (slettet)
Jo fac det gør det :) Tja lige nu er jeg inde i en periode hvor jeg prøver at spise 1200 kcal. om dagen det går ikke så godt. Jeg synes virkelig jeg spise kontant, og det eneste jeg kan få kcal indtaget op af synes jeg er usunde sager :( Så her går det den omvendte vej.
Men er virkelig irreteret over det. fordi at har tænkt over at der er en grund til kroppen har behov for 1200 kcal. Øv, hvor er jeg træt af det. Jeg skal op på 1200kcal, jeg må kæmpe videre. Håber du snart kommer tilbage på ret køl. Det er alt for nemt at blive vant til noget. Knus Christine
Men er virkelig irreteret over det. fordi at har tænkt over at der er en grund til kroppen har behov for 1200 kcal. Øv, hvor er jeg træt af det. Jeg skal op på 1200kcal, jeg må kæmpe videre. Håber du snart kommer tilbage på ret køl. Det er alt for nemt at blive vant til noget. Knus Christine
15 år3. februar 2009 kl. 21:48
Stronger (slettet)
Tak for alle besvarelserne, er allerede på ret køl igen, skulle bare lige luke op for ballonen herinde igen. Nogen gange trænger man lige til at lukke ud for det hele, så man kan få alle de forhindringer ud som sidder fast inde i kroppen. Var lige ved at falde i et lille hul, fordi jeg ikke syntes at jeg tabte mig! Så kan man risikere at komme til at spise mere, fordi det kan jo være lige meget syntes man. Men jeg er vidre igen, og har lært lidt af mit lille eventyr denne uge!
Held og lykke til jer andre!
Og husk nu Christine og i andre, lad være med at grave hullet større, men begynd at kravle op i stedet for! Bare det at holde vægten er også flot!
Held og lykke til jer andre!
Og husk nu Christine og i andre, lad være med at grave hullet større, men begynd at kravle op i stedet for! Bare det at holde vægten er også flot!
15 år4. februar 2009 kl. 19:54
Jeg er lige inde i sådan en periode hvor jeg lige synes jeg går lidt i stå. Ikke at jeg tager på, jeg holder vægten, men spiser lidt som det passer mig. For bare en uge siden, var min motivation kæmpe stor! Men i den her uge jeg bare faldet helt af på den.
Jeg ved godt det er okay, og så længe at vægten står stille er det også fint, men vil sku ikke ind i nogle dårlige vaner! Og det er da hellere ikke sådan at jeg spiser for vildt! Jeg tænker bare ikke så meget over det som jeg gerne ville!
Andre der er inde i sådan en periode i øjeblikket?
Knus FAC som helt sikkert er oppe på hesten igen meget snart!