#2 af Stronger (slettet)
vægttab, slapt skind?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: vægttab, slapt skind?
Min hud slankser i hvert fald ikke. Så det kan godt tænkes at alder har noget at sige!
Men ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men kan godt forstå du tænker på det!
Men ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men kan godt forstå du tænker på det!
15 år30. januar 2009 kl. 06:43
Anonym
Jeg tror nok at hvis man spiser lever hver uge skulle det hjælpe på hudens sammentrækning. Jeg har hørt det igennem en anden der skulle slanke sig igennem vægtvogterne.
Held og Lykke med det hele.
Sus
Held og Lykke med det hele.
Sus
15 år30. januar 2009 kl. 09:27
Diddl (slettet)
Hejsa.
Jeg oplever lige nu at min mave er meget "blævret" og at mit skind er alt for slapt.
Jeg tror til dels, at mit "problem" skyldes at jeg samtidig med vægttabet er sluppet af med et andet kæmpe problem, ødemer.
Det er normalt et kæmpe problem for mig, idet mit taljemål kan svinge med op til 20 cm. alt efter om jeg har vand i kroppen eller ej.
Det slog mig pludselig, at det har jeg faktisk ikke døjer med i den tid jeg har været på kur, en pragtfuld bivirkning, kan man sige, så hellere slapt skind.
Mvh.
Diddl.
Jeg oplever lige nu at min mave er meget "blævret" og at mit skind er alt for slapt.
Jeg tror til dels, at mit "problem" skyldes at jeg samtidig med vægttabet er sluppet af med et andet kæmpe problem, ødemer.
Det er normalt et kæmpe problem for mig, idet mit taljemål kan svinge med op til 20 cm. alt efter om jeg har vand i kroppen eller ej.
Det slog mig pludselig, at det har jeg faktisk ikke døjer med i den tid jeg har været på kur, en pragtfuld bivirkning, kan man sige, så hellere slapt skind.
Mvh.
Diddl.
15 år30. januar 2009 kl. 12:54
Esti91 (slettet)
Jeg mener, at et langsomt vægttab giver huden tid til at trække sig sammen, så man undgår løs hud. Jeg kan desværre ikke dokumentere det, da jeg ikke kan huske, hvor jeg har det fra:s
Derudover har det antal kilo, der skal tabes, vel også en betydning...
Derudover har det antal kilo, der skal tabes, vel også en betydning...
15 år1. februar 2009 kl. 18:41
Er der nogen der har erfaringer med det, eller ved noget om det?
Så vil jeg rigtig gerne høre mere om det!
Knus Christine