vægttab, slapt skind?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

vægttab, slapt skind?
Jeg kom til at tænke på, er der nogen der har nogen gode råd om at undgå løs skind. Når man har tabt sig.? Ja det lyder onssvagt at tænke på det nu, men heller tænke på det nu end før det bliver for sent. Alle siger at i min alder kommer det ikke til at hænge da huden er elastisk pga. min aldre. og mindre når man bliver ældre.
Er der nogen der har erfaringer med det, eller ved noget om det?

Så vil jeg rigtig gerne høre mere om det!

Knus Christine
15 år29. januar 2009 kl. 21:53
re: vægttab, slapt skind?
Min hud slankser i hvert fald ikke. Så det kan godt tænkes at alder har noget at sige!

Men ellers kan jeg desværre ikke hjælpe dig, men kan godt forstå du tænker på det!
15 år30. januar 2009 kl. 06:43
Jeg tror nok at hvis man spiser lever hver uge skulle det hjælpe på hudens sammentrækning. Jeg har hørt det igennem en anden der skulle slanke sig igennem vægtvogterne.
Held og Lykke med det hele.

Sus
15 år30. januar 2009 kl. 09:27
Hejsa.

Jeg oplever lige nu at min mave er meget "blævret" og at mit skind er alt for slapt.

Jeg tror til dels, at mit "problem" skyldes at jeg samtidig med vægttabet er sluppet af med et andet kæmpe problem, ødemer.

Det er normalt et kæmpe problem for mig, idet mit taljemål kan svinge med op til 20 cm. alt efter om jeg har vand i kroppen eller ej.

Det slog mig pludselig, at det har jeg faktisk ikke døjer med i den tid jeg har været på kur, en pragtfuld bivirkning, kan man sige, så hellere slapt skind.

Mvh.

Diddl.

15 år30. januar 2009 kl. 12:54
Jeg mener, at et langsomt vægttab giver huden tid til at trække sig sammen, så man undgår løs hud. Jeg kan desværre ikke dokumentere det, da jeg ikke kan huske, hvor jeg har det fra:s
Derudover har det antal kilo, der skal tabes, vel også en betydning...
15 år1. februar 2009 kl. 18:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });