ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ugevejning
Fra sidste onsdag til i dag, har jeg tabt 2,2 kg. Så jeg kan være helt tilfreds:) sidste uge tabte jeg mig 1,8 kg.
Så er rigtig glad over det,
glæder mig til at høre om torsdags vejningen i morgen, Held og lykke til i morgen:)

Knus Christine
15 år28. januar 2009 kl. 14:30
re: ugevejning
Jeg er startet i mandags med igen at koncentrere mig om min vægt og det har medført et vægttab på 1,4 kg, så det er jeg rigtig tilfreds med. Jeg spiser sundt, dog ikke helt nok frugt og grønt, men det skal nok komme og så har jeg luget ud i de hvide kulhydrater, og det er gået overraskende smertefrit, jeg har slet ikke savnet sukker eller ligth sodavand.

Liselotte
15 år29. januar 2009 kl. 08:02
Jeg har tabt 400 g den sidste uge, og det er jeg godt tilfreds med.

Warrenmanor jeg bliver da lidt bekymret, når du taber så meget hver uge. Du taber dobbelt så meget som er tilrådeligt for at kroppen kan følge med, og der er stor chance for det kun er vand eller muskler du taber.
15 år29. januar 2009 kl. 08:02
Er ikke lige med på det her ugevejning for tiden, men ville lige blande mig og sige WOUW Christine, det er super flot gået!!!! Stort tillykke... Også til jer andre selvfølgelig!
15 år29. januar 2009 kl. 08:43
Fuck... det kører ikke for mig i denne uge.
Fredag og lørdag i sidste uge var jeg nede på 73 Kg, og nu vejer jeg 75,7 Det er plus 2,7Kg !!! på 5 dage.

Ved godt at det til dels må være væske pga. druktur i week enden og generelt for meget kulhydrat . Men jeg har altså haft underskud hele ugen, så kan man sku da ikke tage næsten 3 kilo på....

Er ikke uvant med pludselige stigninger i vægten, men det her er sq lige i overkanten :-(
15 år29. januar 2009 kl. 11:37
Ja jeg måtte nøjes med 300 gram - men dog i den rigtige retning.

WOW Christine det køre da bare for dig....
15 år29. januar 2009 kl. 13:39
Vægten stod på 84,1 i morges - det er præcis 1 kg mindre end i sidste uge, så det går lige efter planen her :-)

Tillykke til jer andre, det er gået godt for.

Veile: Jeg har faktisk også en gang taget 2,5 kg fra dag til dag, men de forsvandt hurtigt igen. Så det kan sagtens lade sig gøre, at så meget kun skyldes væskebalancen. Tro på det :-)
15 år29. januar 2009 kl. 16:55
Tak, :)

Det er pga. jeg synes ikke det vil gå stærkt nok med 1kg om ugen,

Og vil gerne kunne overraske nogen her til august.
Så mit mål på 7 måneder er at tabe cirka 25-30 kg. Så jeg må være stædig som et æsel for at nå det. Men det er ikke helt umuligt. :)

Det er også fordi jeg har sagt rigtig mange at nu vil jeg tabe mig, og det har aldrig lykkes. Men denne her gang er jeg helt indforstået med det:) jeg kan og vil.:) Vejle- et par dage her for et stykke tid siden. Var jeg simpelthen lidt for usund og tog 1 kg på 3 dage. Men smid det helt vildt hurtigt igen... Så det er som du siger sikkert væske. :) Lad os se til næste uge. Flot, til jer andre:D

Held og lykke til næste ugevejning:)

Knus Christine
15 år29. januar 2009 kl. 17:08
Jeg kan også melde ind med et tilfredsstillende vægttab: 900 g på en uge hvor jeg ikke har været 100% sund og grøn onsdag og torsdag så det er helt fint for mig at være landet på 95 kg til morges. Faktisk syntes jeg det er ret godt gået at have tabt over 5 kg på en måned sååå et selvtilfreds tillykke til mig selv og jer andre som også er nået et skridt videre nedad - og til jer øvrige kæmp videre, det et jo ikke forgæves med mindre I giver op og det gør I jo ikke. God weekend
15 år30. januar 2009 kl. 19:23
900g. Hvor er jeg glad! Fra 70,2 til 69,4. Dog har det svinget meget mere end jeg har været vant til. Og derfor er jeg bekymret jeg ikke holder på de 69,4. Men for nu er jeg glad.
15 år31. januar 2009 kl. 07:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });