+100

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

+100
Er der nogen herinde der skal tabe sig rigtig meget,ligger selv rigtig meget på den forkerte side af 100 kg. Ville være ,,fedt´´ om der var nogen man kunne følges med over længere tid. Dette her er f..... svært.
15 år27. januar 2009 kl. 16:39
re: +100
Jeps, jeg er her og vi er flere. Jeg nåede min max vægt på næsten 125 kg og vil gerne tabe mig til 80 kg. Mit første store delmål er at komme under de 120kg. Velkommen til ;-)
15 år27. januar 2009 kl. 17:54
Hej, jeg har været herinde et stykke tid, og har tabt 20, 5 kg. Indtil videre. så mangler stadig 30-35 kg. Så vil gerne følges med dig. Så velkommen :)

Knus Christine
15 år27. januar 2009 kl. 18:18
Hej yosefine ;-))
Jeg er ny bruger af denne side.
Jeg er også en af de dejlige mennesker der er langt over de 100 kg.
Før jeg fik min datter i august.. havde jeg tabt 20 kg.. men de er desværre kommet på igen.
Jeg er starte op igen her efter jul og nytår..(jeg fik kejsersnit og har haft meget svært ved at starte op igen)
Jeg vejere mig selv hver søndag i det træningscenter jeg kommer i.
De har en god vægt, med fedt%, fedt i kg. bmi, hvileforbrandning mm.
Det bare lidt mere sjovt at se..
Eks. i søndags havde jeg ikke tabt mig på min vægt.. men jeg havde tabt 1,4 kg fedt...;-))
Jeg stepper/ body toning tirsdag, og spinner torsdag og søndag..
som min faste motion.
Min mad: har enkelte regler,
Hvis jeg vælger kødpålæg (svin/okse.. højt fedt indhold) til frokost.
Så er det magert kød til aften... eller omvendt.
Så skal vi have en go bøf til aften, så er det kylling el. lign til frokost.
For vi skal jo have lidt fedt til kroppen og musklerne...
Jeg spiser mellem 600-1000gr. frugt og grønt om dagen..
Jeg laver en "doggy" bag.( skål lige nu da jeg er hjemme på barsel)
Med blandet grønsager/frugt, som jeg SKAL spise
Jeg vælger tyggebare grønsager..
Med det mener jeg grønsager jeg skal bruge tid på at spise/tygge...Det skal min mave/krop også bruge tid/energi på....
så jeg forbrander......
Det er jo det samme med groft/hvidt brød... grovpasta/hvidpasta..
Jeg prøver at holde mig på ca. 2000 kcal indtag om dagen..
Uhhhh... ja jeg kan blive....
Men jeg er fast besluttet på at jeg skal tabe mig på en fornuftig måde..
også må det tage den tid det tager..
håber at Vi kan bruge hinanden her på madital...
hilsen Pernille
15 år28. januar 2009 kl. 22:17
Hej Yosefine..
Hmmm ved ike hvorfor jeg blev "smidt" af før..
Men det er mig lenille, det skrev det forige indlæg
hilsen Pernille
15 år28. januar 2009 kl. 22:21
Hej hej
Jeg er også ny bruger her på siden. Jeg har desværre også rundet det magiske tal og søger herigennem andre i samme situation. Jeg vil gerne tabe mindst 20 kg. Jeg går til step 1-2 gange ugentlig og spinner 1 gang ugentlig. Dette har jeg gjort i 4 måneder uden at tabe mere end 500g til 1 kg. Det er vildt deprimerende og utroligt nemt at falde i med trøstespisning og det hjælper jo ikke. Nu er jeg ligesom nået dertil, at der skal gøres noget mere drastisk. Derfor har jeg tilmeldt mig her. Er klar på at bakke jer andre op og håber på lidt retur. Knus Marianne
15 år30. januar 2009 kl. 22:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });